hoeveel MHZ nodig om in DPC stats. tekomen

Pagina: 1
Acties:

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05 20:13
ik doe momenteel nog niet mee met dpc, (hele rc5 nog niet), omdat ik een amd k6-2 350@400 (loopt niet 95% stabiel op 450) maar goed ik wou eens weten hoeveel MHZ je ongeveer nodig hebt om in de stats van DPC te komen, bij een 24 p/d belasting!

Verwijderd

Haha, dan heb je heel wat meer nodig dan één computer. Mensen als Wiho en Interior Lulu hebben meer dan 100 computers onder hun hoede. (denk ik, correct me if i'm wrong)
Of je moet natuurlijk ene mini-Mega-Flush houden. Paar (max 3.)maand sparen en dan zo'n 50K flushen.

Verwijderd

Okay, even een berekening.
Voor een Intel Cel/P2/P3 staat elke mhz per dag voor 1 blokje om zo maar te zeggen ( okay bij benadering!!!)
Dus, met 1 gig heb je 1000 blokjes ( ik doe zo'n 500 blokjes met mijn Cel@540 en zo'n 220 blokjes met mijn AMD-k6-2 366 ).

Om dagelijks in de Top 30 te komen heb je dus zo'n 7000 blokjes nodig, en dat staat dus gelijk aan zo'n 7000mhz!

Verwijderd

Arne_ : En dan moet ie dus ook nog 24/7 draaien zeker??

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:24
Desalniettemin zou ik toch maar mee gaan doen, elke MHz erbij helpt, en je kunt altijd kijken hoe snel je klimt in de total stats. In het begin gaat dat echt snel, onderaan staan alle niet meer flushende "overleden" koeien.

• kross
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ATTN:@chilles

Hoe kun je dan met meerdere pc's mee doen onder een rc5 account, moet je dan gewoon op alle pc's hetzelfde email adres invullen?

thanks stoffel

Verwijderd

kross : yep..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gewoon meedoen... als je PERSE in de top 30 wil komen moet je een subteam joinen. En anders ga je gewoon in je 1tje sparen..
Ik zit zelf in bij The Forgotten Crunchers, niet zo groot maar over 2 weken staan we in de top 10 (eenmalig :)) omdat we ons nu helemaal de tering in aan het sparen zijn ;)
Pagina: 1