Aangezien ik in Barcelona ben gaan wonen, ben ik op zoek naar een internet verbinding. Heb hier geen kabeltelevisie dus ben aan het kijken naar ADSL. Ik weet dat hiervoor de search goed kan worden gebruikt. Ik zit alleen echter met een paar spaanse termen waardoor ik toch maar even een nieuwe topic open. Hopelijk voor niemand een probleem.
De volgende aanbieding lijkt mij wel wat:
Ya.com ADSL. Características de la oferta
Acceso a Internet 24h 256/128 Kbps (desde/hacia Internet)
Espacio Web 30 MB en espacio.ya.com
Cuentas de Correo POP 5 cuentas de 10 MB @ya.com
Otros servicios Soporte técnico permanente (24h)
Servicio de antivirus y antispam
IP dinámica
Router Router GRATIS: U.S. Robotics ADSL (con puerto USB)
Alta GRATIS
Wat ik niet begrijp is de term IP dinamica en ik wil internet gaan delen met iemand met een oudere computer, is dit mogelijk met deze router. Ikzelf heb een P4 1500, de andere is iets van een P100 ofzo.
Hoop dat ik geen antwoorden krijg betreffende de search functie, ben niet echt bekend met het delen van internet en zeker niet wanneer ik ook te maken heb met spaanse terminologie.
Alvast hartelijk dank voor alle gerichte reactie.
Cuota mensual 39,07 € + IVA
Servicio de Instalación Profesional (Opcional) 75,00 € + IVA
De volgende aanbieding lijkt mij wel wat:
Ya.com ADSL. Características de la oferta
Acceso a Internet 24h 256/128 Kbps (desde/hacia Internet)
Espacio Web 30 MB en espacio.ya.com
Cuentas de Correo POP 5 cuentas de 10 MB @ya.com
Otros servicios Soporte técnico permanente (24h)
Servicio de antivirus y antispam
IP dinámica
Router Router GRATIS: U.S. Robotics ADSL (con puerto USB)
Alta GRATIS
Wat ik niet begrijp is de term IP dinamica en ik wil internet gaan delen met iemand met een oudere computer, is dit mogelijk met deze router. Ikzelf heb een P4 1500, de andere is iets van een P100 ofzo.
Hoop dat ik geen antwoorden krijg betreffende de search functie, ben niet echt bekend met het delen van internet en zeker niet wanneer ik ook te maken heb met spaanse terminologie.
Alvast hartelijk dank voor alle gerichte reactie.
Cuota mensual 39,07 € + IVA
Servicio de Instalación Profesional (Opcional) 75,00 € + IVA