[TeamSpeak 2 nieuwste Beta] & Thomson 510

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste medetweakers,

Ik heb een probleem, ik snap simpelweg GEEN hol van mijn firewall, en JA, ik heb de FAQ en dat stomme manual ding gelezen, maar ik weet niet WAT en WAAR ik het open moet zetten :P !!

Ik wil graag een TS2 (RC2 nieuwste versie) server draaien voor een max van 10 personen (uit verschillende landen) voor onze clan. Ik krijg het NIET gedaan, ik weet mij IP (www.whatismyip.com) en TS2 RC2 server vind deze ook en draait erop --> MAAR

Niemand kan connecten ... ik moet dus iets veranderen in die firewall, maar waar en hoe, ik ben er ZOOO slecht in, ik zou echt heel graag wat hulp hebben, bedankt medetweakers.

Oh, en plz, laat me niet zoveel open gooien dat het niet meer veilig is :) !

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Schop :)

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Ik durf bijna te wedden dat je deze FAQ nog niet hebt gelezen:
Het Grote Poortmappingsverhaal

Volgens mij moet je er hiermee uitkomen ;)

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 12:22

Nicap

Tsssk....

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 17:44:
Ik durf bijna te wedden dat je deze FAQ nog niet hebt gelezen:
Het Grote Poortmappingsverhaal

Volgens mij moet je er hiermee uitkomen ;)
En jij kan ook niet lezen volgens mij. Lees zijn post nog maar eens door zou ik zeggen.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 21:50
Zit je trouwens in een netwerk?

(en dan klopt het wel van NioXX)

Verwijderd

Nicap schreef op 07 May 2003 @ 22:49:
[...]

En jij kan ook niet lezen volgens mij. Lees zijn post nog maar eens door zou ik zeggen.
Die heb ik uiteraard gelezen, anders maak ik zo'n opmerking niet.
Er zijn alleen een hele hoop FAQ's en hij specificeerd niet welke hij heeft gelezen.
Dus zorg ik er iig voor dat hij de juiste te pakken heeft. B)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Als je het default wil laten werken dan hoef je alleen poort 8767 te forwarden naar je LAN IP en dat is genoeg. Ik heb zelf ook een TS Server draaien en dat gaat wel prima!

Denk wel aan paar dingetjes:
- Probeer eerst zelf te connecten, als dat al niet lukt.. ;)
- Zorg ervoor dat AL je clients ook de nieuwste TS client installen, RC2 is nl niet compatible met alle voorgaande versies.. Jammer maar helaas
- Als je een password voor je server instelt dan moeten je clients dit pass natuurlijk ook invullen; een login naam hoeft niet, dat is alleen om als Administrator het kanaal te betreden!

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1