Toon posts:

[cgi] mail form, slordige output

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heren, ik heb gezoekt maar niks gevonden. Het zal wel niet al te moeilijk zijn maar ben heeel erg beginnend hierin.

wanneer ik mijn mail form script gebruik http://www.xs4all.nl/~pap...lling/form_a4bedrukt.html

en 'vergeet' de verplichte velden in te vullen, dan krijg ik zon suffe melding vanuit het script "Je hebt vergeten firmanaam in te vullen"

1.Kan ik dat ook afvangen en mooier maken?

Wanneer ik wel alles invul ziet het mailtje er zo uit.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
sort = order:klant,firmanaam,contactpersoon,voorletters,geslacht,email,adres,postcode,woonplaats,telefoon,
telefax,aantal,formaat,papiersoort,gramsgewicht,aantal kleuren voor,aantal kleuren achter,aanlevering,opmerkingen,offerte per,
referentie aanvrager,aankoopbeslissing,e-mail nieuwsbrief,documentatie,mailings aantal = 123, formaat = A4 - 210 x 297 papiersoort = Standaard  wit
 gramsgewicht = 80 grams aantal kleuren voor = 1 kleur aantal kleuren achter = Geen aanlevering = Films onleesbaar negatief opmerkingen = 
offerte per = Fax
referentie aanvrager = 
e-mail nieuwsbrief = Ja
documentatie = Nee
mailings = Ja, stuur mij toekomstige mailings
klant = Ja
firmanaam = 213
contactpersoon = 123
voorletters = 
geslacht = Man
email = 123
website = 
adres = 
postcode = 
woonplaats = 
telefoon = 
telefax =

Het onderste is wel mooi onderelkaar, d'r boven alles door elkaar.

2. Wat moet ik in de code veranderen om dit in de email onder elkaar te krijgen?
3. Je ziet de sort functie print hij ook uit, terwijl de bedoeling was om het netjes te sorten en dus onderelkaar te plakken.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Erhm.. Vast wel? :?

Ik denk niet de we hier veel kunnen zonder de sourcecode (en dat is NIET de htmlcode)
Het enige wat je kan doen is de maker mailen, of in dit geval XS4all.

Heeft XS4all geen FAQ, waarin beschreven staat hoe je het mailscript moet toepassen en wat het allemaal kan?

[ Voor 24% gewijzigd door gorgi_19 op 02-05-2003 16:25 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Idd, hier op GoT kunnen wij hier niets mee. Probeer de makers ervan (XS4All)
Succes ermee! :)

Dit topic is gesloten.