heren, ik heb gezoekt maar niks gevonden. Het zal wel niet al te moeilijk zijn maar ben heeel erg beginnend hierin.
wanneer ik mijn mail form script gebruik http://www.xs4all.nl/~pap...lling/form_a4bedrukt.html
en 'vergeet' de verplichte velden in te vullen, dan krijg ik zon suffe melding vanuit het script "Je hebt vergeten firmanaam in te vullen"
1.Kan ik dat ook afvangen en mooier maken?
Wanneer ik wel alles invul ziet het mailtje er zo uit.
Het onderste is wel mooi onderelkaar, d'r boven alles door elkaar.
2. Wat moet ik in de code veranderen om dit in de email onder elkaar te krijgen?
3. Je ziet de sort functie print hij ook uit, terwijl de bedoeling was om het netjes te sorten en dus onderelkaar te plakken.
wanneer ik mijn mail form script gebruik http://www.xs4all.nl/~pap...lling/form_a4bedrukt.html
en 'vergeet' de verplichte velden in te vullen, dan krijg ik zon suffe melding vanuit het script "Je hebt vergeten firmanaam in te vullen"
1.Kan ik dat ook afvangen en mooier maken?
Wanneer ik wel alles invul ziet het mailtje er zo uit.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| sort = order:klant,firmanaam,contactpersoon,voorletters,geslacht,email,adres,postcode,woonplaats,telefoon, telefax,aantal,formaat,papiersoort,gramsgewicht,aantal kleuren voor,aantal kleuren achter,aanlevering,opmerkingen,offerte per, referentie aanvrager,aankoopbeslissing,e-mail nieuwsbrief,documentatie,mailings aantal = 123, formaat = A4 - 210 x 297 papiersoort = Standaard wit gramsgewicht = 80 grams aantal kleuren voor = 1 kleur aantal kleuren achter = Geen aanlevering = Films onleesbaar negatief opmerkingen = offerte per = Fax referentie aanvrager = e-mail nieuwsbrief = Ja documentatie = Nee mailings = Ja, stuur mij toekomstige mailings klant = Ja firmanaam = 213 contactpersoon = 123 voorletters = geslacht = Man email = 123 website = adres = postcode = woonplaats = telefoon = telefax = |
Het onderste is wel mooi onderelkaar, d'r boven alles door elkaar.
2. Wat moet ik in de code veranderen om dit in de email onder elkaar te krijgen?
3. Je ziet de sort functie print hij ook uit, terwijl de bedoeling was om het netjes te sorten en dus onderelkaar te plakken.