Toon posts:

[PC Anywhere] Minimale snelheidsverbinding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zit met de volgende situatie. Ik heb een computer in Amsterdam staan (bij mijn woning) en een computer in Utrecht (op mijn werkplek). Nou wil ik d.m.v PC Anywhere verbinding maken naar de computer in Utrecht toe. Ik had voorheen een ISDN verbinding, alleen liep dit ontzettend traag (LEES Niet), waardoor het bijna onmogelijk was om te werken. Nou heb ik een ADSL Abonnement genomen bij Zonnet. Dit werkt wat beter, alleen niet wat ik gehoopt had. Ik heb de lite versie van het ADSL Abonnement.

Om het verhaal kort te maken en de vraag te stellen: Wat voor snelheid heb je nodig om een redelijk normale PC Anywhere verbinding op te zetten?

Alvaste bedankt.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

met 16k up kan je prima werken, zoals je ongetwijfeld had kunnen vinden in de diverse topics hierover ;)

edit:

/me keek scheel @ site van zonnet, lite adsl heeft 8k up, maar dan nog moet het wel goed kunnen werken

[ Voor 38% gewijzigd door Erkens op 02-05-2003 16:09 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh .. PCAnywhere stamt al van heel wat jaartjes, uit de tijd dat ISDN een zeer hoog kwijlheidsfactor had.
Modemwerk was toen normaal ... dus dat kannie echt wel hebben hoor ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
probeer radmin, dat loopt een stuk soepeler, ze claimen zelf 100 x zo snel als winvnc.

http://www.famatech.com/default.html

maar het klopt dat pcanywere prima hoort te lopen over een isdn lijn

[ Voor 23% gewijzigd door salvador4 op 02-05-2003 16:24 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Bij mij gebruikt pcanywhere 1 -2 % van de 10 mbit.

Dus 0.1 tot 0.2 Mbit

Dit lijkt me voor ISDN ook wel genoeg :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08 11:29
PC Anywhere 10.5 gaat hier goed over een ISDN. Zelfs voor telewerkers is het te doen.
Bij de host is de optie "standaard versnelling" dan wel ingeschakeld.

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

ik gebruik VNC via een 768/128 adsl en ik bestuur mijn pentium133@166 server vanaf een slow linux systeempie in amsterdam.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Pagina: 1