Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een samsung a300, fijn telefoontje. Maar nu wil ik me telefoon pakken, en nu zit er zon hele rare vlek in me scherm, met kleurtjes aan de zijkant.
Ik dacht eve aan en uit zetten maar dat helpt ook niet, ook niet als ik de accu eruit heb, de vlek blijft. Ik denk zelf vocht, maar ik vind het nogal raar omdat hij gewoon op me burea lag, en vanochtend (11:00) nog nix had, maar nu wel... :?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zoek eens bij Google op Newton ringen. Ik denk dat dat het is. Voordeel: het verdwijnt vanzelf :).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je display is dus kapot gegaan door bijvoorbeeld hoge temperaturen of omdat je telefoon gevallen is o.i.d. Daar is verder niets aan te doen, behalve een nieuw display laten monteren.

Er bestaat nog een kleine kans dat het ding alleen enigszins is omgeboven of op een andere manier onder druk staat, waardoor de vlek ontstaat, maar die kans lijkt me erg klein. Dan moet het overigens wel relatief makkelijk te fixen zijn.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR