Toon posts:

MX portal

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig met een mountainbike website, en nu wil ik vanuit een nieuws sectie op het forum, dat de eerste post van elk bericht op de portal komt, en dan niet alleen de titel, maar dat er bijvoorbeeld de 5 nieuwste topics, op de portal terechtkomen. Alleen weet ik niet hoe dat moet. Dus als iemand weet hoe dat moet, schroom dan niet om het te delen. :P

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.

Script requests
Ook de zogenaamde script requests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven, maar als dat niet lukt kun je best een vraag plaatsen. Je zult ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.
niet echt de bedoeling dus, wat heb je zelf al bedacht? welke scripttaal wil je het mee doen?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Gewoon met een SQL query de 5 nieuwste topics uit de forum database halen en die op het scherm poepen met behulp van een serverside scripttaal zoals ASP of PHP en natuurlijk niet te vergeten een webserver installeren die dat allemaal ondersteund.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Zie g00fy.. zo werken we hier niet op het forum. Als je problemen tegenkomt bij het maken, kom dan gerust terug. En wees dan ook wat vollediger in je openingspost.

Dit topic is gesloten.