Toon posts:

[ARJ] self extracting arj stuk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej Peepz,

Het volgende : Ik maak al tijden selfextracting files met arj voor updates op enkele dos systemen.

dit doe ik als volgt : ARJ a -r -je update c:\update\*.*

er wordt nu keurig netjes een exe gemaakt van alle bestanden en dirs uit de update dir.

Vervolgens ftp ik het hele gebeuren naar de up te daten machine met een standaard scriptje.
Op deze machine wordt het volgende uitgevoerd: update.exe -y

Echter ik krijg nu de melding invalid parameter.

nog nooit eerder gehad.

Als ik echter een oude op de zelfde manier gemaakte exe pak is er niks aan de hand en wordt het geheel op de juiste manier uitgevoerd.

Het enioge wat veranderd is de in te pakken bestanden maar eiegenlijk zijn dat ook de zelfde alleen een nieuwere versie

I'm very confused

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:14

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

wel de file als binary geupload?

Verwijderd

Topicstarter
nee zelfs lokaal daar waar de exe gemaakt is wil die niet eens unpacken met -y

Verwijderd

Topicstarter
[Waanzin nabij modus] Kan het zijn dat het aan het OS ligt waar de exe op gemaakt is liggen (kan het zo 123 niet testen)
[/waanzin nabij modus]

Zou er een andere manier zijn om en file te unpacken en daarmee alle target files te overschrijven. (moet op een dos bak worden uitgevoerd) ???

Verwijderd

Topicstarter
Mocht er iemand ooit een zelfde probleem krijgen. Ik heb de oplossing gevonden... _0_

Nieuwste versie van ARJ bleek ook niet te helpen maar dat zaten wel meerdere text bestanden bij die wat meer uitleg konden verschaffen. ipv de -y van assume yes on all queries de -o van overwrite without prompting.

Doe maar dicht