The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Als je je stuff wil behouden, dan kun je ook gewoon Windows opnieuw overheen installeren (2000 en XP hebben zo'n hersteloptie, van 9X-Me weet ik dat zo nog niet uit hoofd). Maar het beste is inderdaad om het boeltje schoon te installeren zodat je tenminste zeker van bent dat Windows geen gaten heeft achtergelaten en/of iets over hoofd heeft gezien
Wat voor chipset gebruikt je moederbord? Als die hetzelfde zijn kun je overwegen je OS te houden, anders zou ik hem vervangen. Videokaart wil soms problemen geven, als dat zo is kun je alsnog formatteren, maar voor het zover is zou ik even wachten.
Tenzij het geen moeite is (er geen belangrijke data opstaat), dan zou ik (om tijd te sparen) direct formatteren.
Tenzij het geen moeite is (er geen belangrijke data opstaat), dan zou ik (om tijd te sparen) direct formatteren.
You can't have everything. Where would you put it?
Maar maak wel gewoon een backupje! Je weet maar nooit 
Ik heb zelf Windows op een aparte partitie t.o.v. de documenten en de belangrijkste program files (o.a. Girotel, email, etc). Zo hoef ik enkel de Windows partitie te formatteren wanneer ik een nieuwe install wil doen
Ik heb zelf Windows op een aparte partitie t.o.v. de documenten en de belangrijkste program files (o.a. Girotel, email, etc). Zo hoef ik enkel de Windows partitie te formatteren wanneer ik een nieuwe install wil doen
Ik heb van alles wel back-up etc. dus dan zal ik maar formateren.
ps: ik ga van een via chipset naar een nvidia chipset
ps: ik ga van een via chipset naar een nvidia chipset
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
ff formateren en re-installen is wel de veiligste optie om een instabiel systeem te voorkomen
I'm not weird, I'm a limited edition
Het is wel een grote verandering die je gaat maken, je kan windows er wel over heen zetten, maar qua performance zal het niet goed zijn. Maar ik lees nu net dat je toch gaat formateren, zou ik dus ook gedaan hebben.
Pagina: 1