[WINXP - PCTV] Uninstall previous

Pagina: 1
Acties:

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb net de nieuwste PCTV software gedownload (5.50)

Toen ik deze ging installeren zei hij dat er al 1 pctv software pakker was geinstalleerd en of ik deze even wou verwijderen. Ik verwijder deze, reboot en probeer het nog eens te installeren, maar nog beweerd de software dat er al een pctv-software pakket is geinstalleerd (en mijn software lijstje (via de control panel) toont echt geen pctv software)

Heeft iemand wat tips om de installatie te kunnen forceren of weet iemand welke register sleutels ik moet verwijderen om het pakket wel te kunnen installeren?

Ik heb de sleutels in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Pinnacle Systems\ al verwijderd (natuurlijk eerst ge-exporteerd), dat mocht dus niet baten.

[ Voor 5% gewijzigd door Rob op 02-05-2003 14:44 ]

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Staan er toevallig nog bestanden van de oude install op je HDD?
Ik heb iets dergelijks ook al eens meegemaakt, en de bestanden die de auto uninstall niet weg had gehaald bleken het probleem te geven.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op de Pinnacle site staat ergens een verwijzing naar een tooltje om je systeem ECHT schoon te maken.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bedankt, ik heb 'm gevonden (nu kijken of het werkt)

voor de search: http://www.pinnaclesys.co..._name=PCTVpro&page_id=150

Update Helaas moest ik ook zelf verder nog het register cleanen voordat het werkte.....

[ Voor 29% gewijzigd door Rob op 02-05-2003 15:59 ]

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...