Toon posts:

Windows Start button

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ellowz ppl... k heb vraagje k zitr nu al geruime tijd te checken of k dat irri plaatje en t woord "START" kan veranderen in mn eigen tekst en plaatje (mn START balk) maaruh... met een HEX.Editor lukt het nie al die $#^#$* formules 8)7 k kan nie de goede vinden :'( maar is hiervoor niet een makkelijk proggie dat spy/adware free is? wel fullversion dus nie na 30 dagen ineens je hele fortuin moeten storten op hun rekening hehehe :> maaruh... als iemand me opweg zou kunnen helpen zou kei tof zijn! :9~ verders misschien pics van eigen gemaakte veranderingen in Windows XP zou tof zijn.. k moe altijd alles veranderen en zo duss k wil graag nog veel ideen opdoen en zo hehe... alvast thnx ppl 8)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik je post goed begrijp (...), wil je de start knop aanpassen in Windows XP.
Misschien dat je eerst even kunt zoeken: [search=xp start knop aanpassen]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43

_nethack

We're all MAD here

Of het bij de explorer van XP nog werkt weet ik niet (waarschijnlijk alleen in de classic mode, dus zonder skin) maar bij oudere windows versies kun je met het (gratis) programma 'resource hacker' je explorer.exe aanpassen om teksten en bitmaps te vervangen.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 14:34:
Ellowz ppl... k heb vraagje k zitr nu al geruime tijd te checken of k dat irri plaatje en t woord "START" kan veranderen in mn eigen tekst en plaatje (mn START balk) maaruh... met een HEX.Editor lukt het nie al die $#^#$* formules 8)7 k kan nie de goede vinden :'( maar is hiervoor niet een makkelijk proggie dat spy/adware free is? wel fullversion dus nie na 30 dagen ineens je hele fortuin moeten storten op hun rekening hehehe :> maaruh... als iemand me opweg zou kunnen helpen zou kei tof zijn! :9~ verders misschien pics van eigen gemaakte veranderingen in Windows XP zou tof zijn.. k moe altijd alles veranderen en zo duss k wil graag nog veel ideen opdoen en zo hehe... alvast thnx ppl 8)
offtopic:
Krijgen "ze" nog Nederlands tegenwoordig op school (leestekens, hoofdletters of alleen sms-taal) ?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zie de post van blackd icm met Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

tip: ga zelf op zoek en als je dan toch een topic opent: wees duidelijk

Dit topic is gesloten.