"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
TV kaartje erbij kopen dan denk ik
Als je geen VIVO kaartje heb dan heb je dus geen video-in
Als je geen VIVO kaartje heb dan heb je dus geen video-in
[ Voor 48% gewijzigd door Master__R op 02-05-2003 13:24 ]
Nee S-video/composite zijn echt alleen output porten.
Standaard kaarten hebben vaak alleen een output idd. En voor zover ik weet is S-VIDEO niet bi-di.
Wat je wel kunt doen is voor een paar tientjes een TV-Kaart kopen die hetzelfde effect heeft en heeft als voordeel dat je je huidige grafische kaart kunt houden.
Wat betreft die SCART-zooi die is vaak wel in als uit, maar je hebt wel een aangepaste kabel nodig om het uitgaande signaal van de TV te pakken, het is dus niet mogelijk met een standaard (non-switchable) SCART-kabel te werken.
Wat je wel kunt doen is voor een paar tientjes een TV-Kaart kopen die hetzelfde effect heeft en heeft als voordeel dat je je huidige grafische kaart kunt houden.
Wat betreft die SCART-zooi die is vaak wel in als uit, maar je hebt wel een aangepaste kabel nodig om het uitgaande signaal van de TV te pakken, het is dus niet mogelijk met een standaard (non-switchable) SCART-kabel te werken.
Dus zo'n Radeon 9000 VIVO kaart heeft nog een connectortje meer en laat me toe ook tv/video signalen te krijgen. (maar niet te tunen zoals de AIW zeker)
Nogal straf dat de prijs tussen een tunable VIVO-kaart als de 9000 AIW zoveel meer kost dan een 'normale' 9000 VIVO 128meg.
(Als iemand hierover nog iets te zeggen heeft, doe maar hoor
Maar mijn voornaamste vraag is beantwoord
Nogal straf dat de prijs tussen een tunable VIVO-kaart als de 9000 AIW zoveel meer kost dan een 'normale' 9000 VIVO 128meg.
(Als iemand hierover nog iets te zeggen heeft, doe maar hoor
Maar mijn voornaamste vraag is beantwoord
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"