PDA infrarood gebruiken via PC

Pagina: 1
Acties:

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Is het mogelijk om de infrarood poort van m'n PDA [Cassiopeia em500] te gebruiken als gewonen infraroodpoord op m'n comuter om een link te maken met m'n telefoon [SonyEricsson T68i].Dit om m'n contact uit Outlook te kopieren naar de telefoon.

[ Voor 19% gewijzigd door buxx op 02-05-2003 13:14 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik denk dat je gewoon eerst outlook moet syncen met je PDA (via cradle waarschijnlijk) en vervolgens zorgen dat je je t68i weer met je PDA kan syncen.
Geen idee hoe je dat laatste doet, maar het zou moeten kunnen, misschien dat je er PDA software ervoor moet zoeken

Strava

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

AdLentis

Gadget Inspector

Met palm handhelds is het zo dat je de IR poort niet tegelijk kan gebruiken met de universal connector (cradle-aansluiting). Daar wil het dus niet mee, misschien dat jij ook die beperking hebt. Als het wel kan, dan is het via 1 of ander emulatieprogramma.

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Ik denk dat je gewoon eerst outlook moet syncen met je PDA (via cradle waarschijnlijk) en vervolgens zorgen dat je je t68i weer met je PDA kan syncen.
Geen idee hoe je dat laatste doet, maar het zou moeten kunnen, misschien dat je er PDA software ervoor moet zoeken
Dat was idd het plan en zou ook moeten kunnen. Maar dat is tot dusver nog niet gelukt. Dus wellicht zou dit een oplossing kunnen zijn.
Echter wat net hierboven al werdt opgemerkt over een Palm, daar zou wel wat in kunnen zitten.
Zal dus noor software voor de PDA moeten zoeken.