Toon posts:

intel mobo... gaaaaaar

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een p4 2.0 en ik dacht "mooi daar maak ik een 2.6 van ofzo" ... MAAR ik heb ook een intel moederbord en dat wil niet echt meewerken. in de bios kan ik nix veranderen, vast omdat het van intel is. maar is er iemand die toch een of ander trucje in petto heeft waardoor het toch mogelijk is _/-\o_ ... jah een nieuw moederbord kopen... (maar kostenbesparend gedacht)...???

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 15:33

JdM

Humbled

Als je eens begint met het posten van het "type"moederbord :?

Verwijderd

Topicstarter
intel D845GBV (A84662-001)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 13:05 ]

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 15:33

JdM

Humbled

Als je dat nou even bij www.tomshardware.com invult en eventueel ook bij google en meerdere zoekmachines, waar kom je dan uit?

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

looooool .... wat verwacht je van ons... dat we nu zeggen .. ooh intel moederbord .... oohh dan pak je dipswitch 4 en 5 en die verbind je met elkaar door en dan draait ie ineens op 2.6 .... zowieso is het al erg knap als je een 2 gig op 2.6 krijgt ... en zo te horen heb je er al helemaal geen ervaring mee dus ga maar lekker verder dromen .. want een echte overclocker had iig eerst de search ff gebruik voor andere topic over het overclocken van een 2 gig .... je titel zeg ook weinig zinnigs ... dus lees jij eerst nog maar is wat faq's door ..

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Noem 1 merk op dat niet valt te overklokken en dan moet je Intel wel hebben. Build by Intel mobo's zijn bedoeld om te staan als een huis en die krijg je dus niet in beweging... ja, kan wel, maar die zijn heel erg moeilijk.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

/kansloos

Koop een goed moederbord :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.