Toon posts:

Startbalk op andere van de twee monitors... hoe???

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb twee monitors aangesloten maar ik wil gewoon de startbalk op mn "rechter" monitor want daar doe ik gewoon alles mee. Alleen als ik een site maak dan bekijk de uitwerking op mn "linker" beeldscherm omdat dat een 800*600 ding is... nu zit mn linker beeldscherm in het 13 pins aansluiting en mn rechter beeldsherm in het TFT-verloop-naar-13-pins aansluiting. Ik heb ze uiteraard al omgewisseld maar als ik dan met mn muis naar het andere beeldscherm ga dan moet ik bij mn rechterbeeldscherm naar rechts om op mn linker beeldscherm te komen en andersom... en neeeeee, de oplossing is niet om mn monitors om te draaien want dat past niet op mn bureau...

Verwijderd

Topicstarter
dus voor de duidelijkheid... hoe krijg ik mn startbalk in mn andere beeldscherm

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kan je dit niet in de eigenschappen van je video kaart regelen of gewoonweg in de beeldscherm eigenschappen?

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:10

Super_ik

haklust!

gewoon ontgrendelen en erheen slepen :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:03
Ultramon?

[ Voor 74% gewijzigd door koos.d op 02-05-2003 12:51 . Reden: url ]

Verwijderd

Topicstarter
oja...:$...lekker slim... dankje

Verwijderd

nou mischien kan je de 2 kabels omwisselen achter op de computer, als je windows 2k gebruikt mag je in eigenschappen van het beeldscherm scherm 2 verslepen. en zet je hem op de plek waar deze ook werkenlijk staat

IIG zo gaat het bij mijn matrox, en vroeger toen ik 2 losse kaarten gebruikte kon dat ook al

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:54
je kan bij de instellingen van je scherm/achtergrond etc instellen hoe je monitoren staan opgesteld.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

(je had ook de edit knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gifkunnen gebruiken om die 2de posts erin te zetten :) )

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

LopeZ

Too much is never enough

Gewoon slepen dus :X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.