Spanning over de fans verlagen, fan op rood ipv geel voedingsdraadje hangen (niet die op het mobo)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Euh?
Ik snap er eigenlijk weinig van, hoor.
Op het moederbord zitten 2 Fan-connectoren, 1 ervan is aangesloten op de processor. De connector bestaat uit 3 pinnetjes, waarmee van links naar rechts een geel, een rood en een zwart draadje verbonden zijn. Wat met ik met deze draadjes (zijn het wel deze draadjes?) aanvangen?
Ik snap er eigenlijk weinig van, hoor.
Op het moederbord zitten 2 Fan-connectoren, 1 ervan is aangesloten op de processor. De connector bestaat uit 3 pinnetjes, waarmee van links naar rechts een geel, een rood en een zwart draadje verbonden zijn. Wat met ik met deze draadjes (zijn het wel deze draadjes?) aanvangen?
Tja of het met de dingen op je mobo ook kan weet ik niet, ik weet alleen dat het kan met de connectors uit je voeding. Zorry
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
moet softwarematig soms ook kunnen volgens mij... bijv. bij een compaq kun je in de bios instellen hoe snel de fan draait...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ