[FP] T.Free probs

Pagina: 1
Acties:

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Ik heb een T.free abbo (schande..). Ik ging naar mijn profiel, wijzigde wat gegevens, kreeg een melding dat ik een fout wachtwoord invoerde. Ik klik op back, voerde het goede wachtwoord in en klikte op volgende. Succes. Ik werd doorgestuurd naar de wijzigingspagina, maar moest natuurlijk eerst inloggen.

Ik voerde in:
xces / [nieuw pw]

Kreeg deze melding:
Pech! Er is een beveiligingsprobleem opgetreden.

Ik probeerde het nog een keer:
voerde nu echter in:
Xces (eerste hoofdletter) / [nieuw pw]

Ging goed,

Toen wilde ik mijn profiel wijzigen vanuit het menu, maar daar stond de optie "Inloggen" terwijl ik net ingelogd was :?

Dus;
- Is username case-sensitive? Zo ja, waar moet ik een aavraag doen om op got en tweakers mijn username in "xces" ipv "Xces" te wijzigen?
- Waarom moet je nog een keer inloggen als je net ingelogd bent en je profiel aan het wijzigen bent?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

1) Ja
2) Dat hoeft niet, tenzij je je password net veranderd hebt.

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Beste Femme, ik moest inderdaad mijn wachtwoord opnieuw invoeren om bij de wijzigingspagina te komen. Dit deed ik en toen kwam ik dus bij mijn wijzigingspagina.

- Wat ik niet begreep is dat je nadat je je wachtwoord hebt ingevuld om je profiel te wijzigen, niet meteen ingelogd bent op de FP, is dit bewust gedaan?

- Kan mijn username op tweakers en got gewijzigd worden in "xces" (dan bestel ik ff een abbo :D)

p.s. je bent samen met de andere crew zwaar goed bezig, ik stel het zeer op prijs dat jullie in jullie hier zo'n werk van maken! Daarom ga ik ook een abbo kopen!

[ Voor 18% gewijzigd door gvdh81 op 02-05-2003 13:10 ]

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

gvdh81 schreef op 02 May 2003 @ 13:10:
- Kan mijn username op tweakers en got gewijzigd worden in "xces" (dan bestel ik ff een abbo :D)
Voor het forum kan ik dat niet voor je doen - daarvoor moet je even een topic openen in Schop een Modje. Voor de Frontpage ben ik het op het moment aan het regelen, maar ik liep net tegen een bugje in de backend aan :).
edit:
Ok, succeeded :). Je kunt nu op de Frontpage inloggen met je naam in lowercase letters, dus 'xces'.

[ Voor 13% gewijzigd door odysseus op 02-05-2003 13:23 ]

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie geen account met de naam Xces? Je nick kan je via Schop een Modje veranderen :)

offtopic:
Goed bezig Odysseus :P :7

[ Voor 20% gewijzigd door Robin op 02-05-2003 13:24 ]

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Ahhhhhhh mijn account is pleite ?
Ken nie meer inloggen :D

Op de FP dan ;0

[ Voor 14% gewijzigd door gvdh81 op 02-05-2003 13:26 ]

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
omdat ie net veranderd is naar lowercase. Waarschijnlijk is je meteen een nieuw wachtwoord toegemaild, of zul je opnieuw moeten inloggen :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Een nieuw wachtwoord heb ik niet gestuurd, maar opnieuw inloggen moet je waarschijnlijk wel :). Als het je niet lukt om in te loggen dan kun je jezelf een nieuw wachtwoord laten sturen. Mocht het dan nog niet lukken, dan horen we het wel :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
dat bedoel ik dus, dat laatste lukt niet, inloggen en nieuw wachtwoord ook niet hij zegt:
combinatie username / email klopt niet:

username: xces
email: g(dot)vandenhoven(at)chello(dot)nl

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Try again, typfout van mijn kant zo te zien. Mijn verontschuldigingen :).

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
perfecto! Werken als een tiet!

btw, op het forums is username/password combo (nog) niet case sensitive :)

[ Voor 57% gewijzigd door gvdh81 op 02-05-2003 14:23 ]

Pagina: 1