Ik heb een T.free abbo (schande..). Ik ging naar mijn profiel, wijzigde wat gegevens, kreeg een melding dat ik een fout wachtwoord invoerde. Ik klik op back, voerde het goede wachtwoord in en klikte op volgende. Succes. Ik werd doorgestuurd naar de wijzigingspagina, maar moest natuurlijk eerst inloggen.
Ik voerde in:
xces / [nieuw pw]
Kreeg deze melding:
Pech! Er is een beveiligingsprobleem opgetreden.
Ik probeerde het nog een keer:
voerde nu echter in:
Xces (eerste hoofdletter) / [nieuw pw]
Ging goed,
Toen wilde ik mijn profiel wijzigen vanuit het menu, maar daar stond de optie "Inloggen" terwijl ik net ingelogd was
Dus;
- Is username case-sensitive? Zo ja, waar moet ik een aavraag doen om op got en tweakers mijn username in "xces" ipv "Xces" te wijzigen?
- Waarom moet je nog een keer inloggen als je net ingelogd bent en je profiel aan het wijzigen bent?
Ik voerde in:
xces / [nieuw pw]
Kreeg deze melding:
Pech! Er is een beveiligingsprobleem opgetreden.
Ik probeerde het nog een keer:
voerde nu echter in:
Xces (eerste hoofdletter) / [nieuw pw]
Ging goed,
Toen wilde ik mijn profiel wijzigen vanuit het menu, maar daar stond de optie "Inloggen" terwijl ik net ingelogd was
Dus;
- Is username case-sensitive? Zo ja, waar moet ik een aavraag doen om op got en tweakers mijn username in "xces" ipv "Xces" te wijzigen?
- Waarom moet je nog een keer inloggen als je net ingelogd bent en je profiel aan het wijzigen bent?