Anoniem: 89683 schreef op 02 augustus 2003 @ 17:32:
Regio vrij maken kan je via een "hidden menu"
Staat wel ergens op internet
Subs werken nog wel met de nieuwste firmware maar lopen niet meer synchroon.
je kan trouwens niet meer terug...da's jammer. gewoon ff w88 op een nieuwe versie (nieuwer dan 2.6.8)
Wel een heeel late reply, maar toch ff een paar antwoorden op vragen over de Kiss players:
- Regiovrij maken van een Kiss kan dmv op internet verkrijgbare 'patches'. Een keer deze bootable CD starten (lijkt op firmware upgrade) en het hidden menu instellen en je speler is regiovrij (ook na firmware upgrades)
- Ja, de Kiss DP-5xx (dus ongetwijfeld ook DP-450) snapt DVD-R's met MP3 erop. DVD+R heb ik niet getest, maar dat is natuurlijk hetzelfde, zolang de speler DVD+R als medium snapt (en dat doet ie).
- DP500's zijn te modden naar een DP-508. Met de oude hardware revisie snapt de
speler de DVD speler en een ingebouwde HDD niet helemaal, maar daar is omheen te komen. Met de nieuwe hardware revisie is het gebruik van de DVD en een toegevoegde HDD geen probleem. Wel even op de diverse forums zoeken welke HDD's ondersteund worden, de Kiss is nogal selectief omtrent de HDD's. De oorzaak is waarschijnlijk dat de voeding wat krap is voor een extra HDD.
- Subs zijn niet echt een probleem meer. Ik stream zelf eigenlijk alles van een server, daarbij heb ik geen problemen met MicroDVD (als dat de naam is) .txt files, .srt files werken niet altijd. Gezien de continu verschijnende firmware updates kun je er vanuitgaan dat 'problemen' meestal wel opgelost worden.