Toon posts:

[win95] connectie met winNT lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, normaal gesproken werk ik met NT clients naar NT clients/servers via net use en username en passwords. Nu zit ik op een kantoor met Win95 clients en nu kan ik dus niet connecten op m'n nt server/client omdat ik geen username kan meegeven. En de enige user die mag connecten is Admin en zo kan/mag ik niet aanloggen op m'n huidige client. Mijn vraag is dus of er een andere manier is dan net use om aan te loggen met meegeven van user/pass informatie. Of is er een manier om tijdelijk een variabele te setten waarbij het 'lijkt' alsof ik admin user ben?
thnx

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:06
Je kan natuurlijk even op je domein inloggen met administrator vanaf die machine.
Dan kan je uiteraard net use zonder /username doen.
Zover ik weet is er ook geen 3e partij tool die je username en ww mee kan geven.
Misschien iets i.c.m. kix ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Topicstarter
aanloggen als administrator kan niet, omdat ik op mijn win95 niet als administrator kan aanloggen. win95 neemt toch je huidige inlognaam mee alszijnde de login voor je netwerk met net use?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:06
Ja klopt.
Maar je kan toch even op het domein inloggen ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Topicstarter
nee, dat kan niet, want mijn username vanuit m'n win95 client is niet bekend op het domein, alleen het admin login.