op de site staat eigenlijk weinig en de handleiding voor handmatige inst. is niet te downloaden. En ik heb een aantal forums bezocht. maar kan geen instellingen vinden.
handleiding handmatige installatie PalmOS (van kpn.com)
Goed, je P800 is dan geen PalmOS, maar met een beetje creativiteit kun je d'r wel wat van maken.
Goed, je P800 is dan geen PalmOS, maar met een beetje creativiteit kun je d'r wel wat van maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Korakal op 02-05-2003 11:31 ]
Er wordt als het goed is gevraagd of je een .zip-bestand wil downloadenVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 11:30:
je link doet het bij mij dus niet
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
KPN GPRS
[rml][ GPRS] en een nokia 7650[/rml]
Met 8310 en kpn kaart op GPRS... Hoe?
[rml][ GSM] Het grote GPRS/WAP instellingen en ervaringen topic[/rml]
Gprs instellen??????
Nokia D211 & KPN gprs
Wat zijn de GPRS instellingen bij KPN ?
KPN-GPRS en PDA: welke DNS-server
[rml][ GPRS] Instellingen in Nokia[/rml]
[rml][ GPRS] Ongeldig toeganspunt[/rml]
Zonder te kijken weet ik dat het antwoordt op jou vraag ergens in de bovenstaande topics te vinden is. Deze heb ik allemaal met de Got Search gevonden, dit had jij waarschijnlijk ook wel kunnen vinden.
[rml][ GPRS] en een nokia 7650[/rml]
Met 8310 en kpn kaart op GPRS... Hoe?
[rml][ GSM] Het grote GPRS/WAP instellingen en ervaringen topic[/rml]
Gprs instellen??????
Nokia D211 & KPN gprs
Wat zijn de GPRS instellingen bij KPN ?
KPN-GPRS en PDA: welke DNS-server
[rml][ GPRS] Instellingen in Nokia[/rml]
[rml][ GPRS] Ongeldig toeganspunt[/rml]
Zonder te kijken weet ik dat het antwoordt op jou vraag ergens in de bovenstaande topics te vinden is. Deze heb ik allemaal met de Got Search gevonden, dit had jij waarschijnlijk ook wel kunnen vinden.
F5 & probeer nog eens?
Bij mij deed ie het wel, maar ik heb de directe link kunnen achterhalen... ff aangepast.
Bij mij deed ie het wel, maar ik heb de directe link kunnen achterhalen... ff aangepast.
Dit was inderdaad best te vinden
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()