Pricewatch voor luidsprekers

Pagina: 1
Acties:

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 07:26
Aangezien ik op zoek ben naar nieuwe luidsprekers, maar geen idee heb waar ze goedkoop zijn of niet. Vroeg ik me af of iemand toevallig een site kende met een soort pricewatch voor luidsprekers. :?

Het gaat hier niet om pc luidsprekers voor de duidelijkheid.

Verwijderd

http://htpricewatch.gamepoint.net is leuk maar vrij beperkt in hoeveelheid speakers.

http://www.guenstiger.de voor duitse zaken

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:49
De 1e is heel handig natuurlijk voor NL zaken,
we moeten er natuurlijk wel zelf voor zorgen dat hij een beetje aangevuld wordt!

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Playmaster
Ik ga sowieso niet naar duitsland.

Bedankt iig :D

Verwijderd

Kijk eens op www.kieskeurig.nl daar staat prissvergelijking van speakers.

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 15:38

Paulus0013

pom pom

hmm dat kieskeurig zou nix voor mij zijn zie ik al, alles is gesorteerd op prijs.
geef mij maar een selectie op kwaliteit

Verwijderd

Je kan hem ook ergens anders op laten sorteren, op merk bijv en er zijn nog meer keuze's.

Verwijderd

Playmaster schreef op 02 mei 2003 @ 11:40:
Ik ga sowieso niet naar duitsland.

Bedankt iig :D
Dat zeg je nou wel, maar als en 1 volk HIFI geil is (geil mag in het duits!!), zijn het onze oosterburen wel... bovendien is het daar vaak stukken goedkoper!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 21:20:
[...]

Dat zeg je nou wel, maar als en 1 volk HIFI geil is (geil mag in het duits!!), zijn het onze oosterburen wel... bovendien is het daar vaak stukken goedkoper!
kijk maar naar benzine, da's daar tog goedkoper?! computerspullen vaak ook :)

• Playmaster
Daar zit natuurlijk wel iets in, maarja ik heb slechte ervaringen met spullen te ver weg kopen. Als er problemen zijn kan ik op en neer naar duitsland gaan rijden. Dan wordt het nog duur.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

mja http://htpricewatch.gamepoint.net/ krijgt te weinig bezoekers om effectief te zijn :(
Ik heb er ook recentelijk niet zo veel tijd meer in kunnen steken omdat ik druk bezig ben met afstuderen. Als ik tijd en zin heb zal ik nog wel eens af en toe wat prijzen bijwerken :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• Playmaster
Dat is inderdaad wel handig aangezien er erg weinig speakers op staan. Voornamelijk komt stassen als goedkoopste naar voren. Heeft iemand hier ervaring mee??

Verder kan ik ook erg weinig info vinden over Dali speakers dit wordt volgens mij niet door erg veel winkels verkocht. Iemand hier ervaring mee, met name de Hobo hifi Special Edition van de blue 6006.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04

GaMeOvEr

Is een hork.

Paulus0013 schreef op 02 mei 2003 @ 20:49:
hmm dat kieskeurig zou nix voor mij zijn zie ik al, alles is gesorteerd op prijs.
Als in, dat is tenminste lekker zo subjectief als de pest in audio? :D

Aannames zijn fataal.

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:49
Paulus0013 schreef op 02 mei 2003 @ 20:49:
Zoals mijn voorganger al zegt is dit zeer lastig.
Volgens mij zijn de luidpsprekers van de gerenomeerde fabrikanten allemaal goed.
Of jij ze mooi vindt klinken is een heel andere zaak, en zul je zelf moeten ondervinden door te luisteren, luisteren en dan nog een keer te luisteren...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Pagina: 1