Toon posts:

Problemen met muziek cd branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een Plextor 8 speed brander ide.
Als hij met nero gaat branden gaat het alleen goed als hij alles aanvinkt dus Maximize speed, simulatie, brand proces en afsluiting en dan werkt het MAAR als hij het simuleren uitvinkt blijft i hange bij het branden van muziek ?
(Ik brand muziek van harddisk naar brander)
Weet iemand een oplossing ?

BVD

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Wat zijn de overige specs van de PC?

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Verwijderd

Topicstarter
AMD XP 2400+
Gigabyte moederbord
DDr 1024mb
gf4 mx440
plextor brander
2x maxtor harddisk 8mb chance

Verwijderd

Misschien nieuwste firmware flashen voor brander?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Weet je zeker dat je versie van Nero overweg kan met de Plextor? Haal even een nieuwe demo om te proberen http://www.ahead.de

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Raar, ik had eerlijk gezegd verwacht dat de specs van de pc wellicht niet toereikend genoeg waren. Maar zo te zien is dit toch echt niet de oorzaak ;)

Heb je al geprobeerd de cd-rw+nero opnieuw te installeren?

Het lijkt me geen hardware-conflict aangezien het branden wel goed gaat. (zij het na een simulatie dan).

Edit: dit probleem doet zich alleen voor bij het branden van muziek ?

[ Voor 11% gewijzigd door DeverauX op 02-05-2003 13:42 ]

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Verwijderd

Ik heb een plextor 8/4/32A en als ik men fsb verhoog stop hij ook met muziekcd's te branden, met welk programma ook. dus als hij zen fsb verhoogt heeft zou ik die eerst is terugzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft zijn fps op 133 staan (standaart)
Jah, hij heeft het alleen bij muziek branden.
Erg raar dat i met simulatie wel brand en zonder niet.

Misschien nieuwste firmware flashen voor brander?
Jah, ik zal het eens proberen.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

offtopic:
haal je toevallig ook geen termen door elkaar met het branden ;). chance --> cache, fps --> fsb. :)

Je kan ook zo ie zo nog even checken of hij op dma staat , al lijkt dat niet echt het probleem

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Ik geloof dat die serie van Plextor sowieso moeilijk doet over 'simulatie'... Check 's even (bijvoorbeeld met behulp van CloneCD of zoiets) of dat het geval is. Het is een tijdje heel raar geweest met die PXs. Ik denk dat een firmware-update in dat geval wel tot de betere mogelijkheden behoort :)
Pagina: 1