Toon posts:

Maxstream ?!

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes,

Via KPN loopt er nu een nieuwe actie, een breedbandverbinding dat luistert naar de naam Maxstream. Kosten: fl 50,= per maand en aansluitingskosten van de helft van fl 650,= (ivm kortingsactie van KPN).
mijn vraag is het volgende:
Werkt Maxstream nou een beetje? (KPN Maxstream), want het is ongeveer de helft van het geld van breedbandinternet via chello.
Laat mij even weten wat jullie van deze aanbieding vinden, want ik heb er redelijk oren naar.

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:04

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Het kost idd 50 piek per maand aan de kpn maar dan nog eens 49 aan een inetprovider (xs4all, planet). Met dat abotje haal je als top 62,5 kilobyte per seconde; 5121000 bits : 8 = 64000 bytes per seconde : 1024 = 62,5 kilobyte per seconde.
Vriend van mij hier in amstelveen haalt met dat abo zo'n 50 kb/s. Een andere vriend van me met dure abo (totaal 175 piek per maand) haal je zo'n 120 kb/s. Mxstream is vrij storingsgevoelig en je moet dus weten waar je aan begint. Ook als je ISDN hebt kun je het ook wel vergeten! Als je meer vragen hebt kun je die stellen in de newsgroup xs4all.adsl
Ik heb me zelf ook aangemeld voor dure abo maar de centrale in amstelveen zit vol :(

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
Op woensdag 22 november 2000 20:48 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Ik heb me zelf ook aangemeld voor dure abo maar de centrale in amstelveen zit vol :(
Auw.. :o

Vanmiddag aangemeld in Leiden. Sinds deze week beschikbaar dus ik hoop dat ze de beloofde 3-4 weken halen.

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hebben jullie nou zoveel geld over voor die snelheid of is er bij jullie geen kabelinternet beschikbaar?

Ikzelf zit bij Kabelfoon met 2 :? kabelmodems (telco-return systeem).
max. downstream: 1024 kbit, dus lekker >:)
max. upstream: 64 kbit, dus niet lekker :'(

Maar ik betaal maar fl. 79,-- per maand. >:)

Systeem specs

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Op donderdag 23 november 2000 22:35 schreef Blisterin_Bull het volgende:
Hebben jullie nou zoveel geld over voor die snelheid of is er bij jullie geen kabelinternet beschikbaar?

Ikzelf zit bij Kabelfoon met 2 :? kabelmodems (telco-return systeem).
max. downstream: 1024 kbit, dus lekker >:)
max. upstream: 64 kbit, dus niet lekker :'(

Maar ik betaal maar fl. 79,-- per maand. >:)
Dat werkt inderdaad goed, maar het werkt ook alleen maar als je een goede upstream hebt! Af en toe 200 kb/s downen is :9~ !! Maar ik woon dus in De lier in een buitengebied. In december krijg ik ADSL en kabel van kabelfoon. Maar ik neem kabelfoon met i+. Lekker snel :)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Upload is bij mij niet zo best...
gem. 3k/s, max. 8k/s.
gisteravond norton antivirus gedownd, was 24mb... idd. tussen 190 en 250k/s
Piek wat ik ooit heb gehaald is 1mb>:) maar dat was maar 2 seconden ofzo..
Als het bij mij echt snel is, dan zit ik rond de 300-400k/s

Systeem specs

• Wimlem
Is zeer goed te doen. Maar in het algemeen is het zow bij dit systeem, hoe lager de upload hoe trager de download!

Ik neem in december demos en i+ ! Gelijk geen last van een download limiet!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb ook Internet+...
Maar ik stap over naar die nieuwe Terayon met premium abbo.. OK, ik heb dan wel 5gig limiet maar dan ben ik niet meer gebonden aan win98 se... Loopt bij mij ontelbaar/dag vast...
Dat 3com pci kaartje wordt bij mij niet goed geinstalleerd, een dll ofzo kan het proggie niet lezen alhoewel die wel in het doelmap (windows\system) zit :'(

Systeem specs

• Wimlem
Op vrijdag 24 november 2000 14:09 schreef Blisterin_Bull het volgende:
Ik heb ook Internet+...
Maar ik stap over naar die nieuwe Terayon met premium abbo.. OK, ik heb dan wel 5gig limiet maar dan ben ik niet meer gebonden aan win98 se... Loopt bij mij ontelbaar/dag vast...
Dat 3com pci kaartje wordt bij mij niet goed geinstalleerd, een dll ofzo kan het proggie niet lezen alhoewel die wel in het doelmap (windows\system) zit :'(
allsie hem kwijt wil dat kaartje, dan wil ik m wel overneme strx als ik kabel heb!

Pagina: 1