Heb juist ff in de search gekeken maar er stond nog niets tss over win2k3.
Ik heb dus Windows .net server 2003 (rc2) draaien en ik gebruik remote desktop for admininistration (max 2 connections).
Nu dit werkt perfect, 32 bits kleuren, nooit haperen, automatisch seesie hernemen als ik mijn client in slaapstand heb gezet enzo.
Maar geluid wilt ie echt niet doorgeven.
Ik heb deze optie aangevinkt bij mijn win xp home laptop (heb zowel afspelen op deze pc als op remote pc geprpbeerd).
Hij geeft het gewoon niet door!
Als ik nu bv msn draai op mijn server dan komt er soms wel een piepje uit de pc speaker van de server maar voor de rest niets.
Als ik muziek wil afspelen bv winamp dan wilt ie het nummer iet spelen (dus de tijdsmeter doet nix).
In de server zit het volgende:
P3 600 mhz
WIn2k 3 rc2
128mb sdram
95 gig (80 en 15)
Soundblaster live 1024 (up to date drivers!)
en een 100 mb kaarjte!
Hoe los ik dit op? (ik zou graag kunnen worms spelen op mijn pc vanop school
)
Thx
Ik heb dus Windows .net server 2003 (rc2) draaien en ik gebruik remote desktop for admininistration (max 2 connections).
Nu dit werkt perfect, 32 bits kleuren, nooit haperen, automatisch seesie hernemen als ik mijn client in slaapstand heb gezet enzo.
Maar geluid wilt ie echt niet doorgeven.
Ik heb deze optie aangevinkt bij mijn win xp home laptop (heb zowel afspelen op deze pc als op remote pc geprpbeerd).
Hij geeft het gewoon niet door!
Als ik nu bv msn draai op mijn server dan komt er soms wel een piepje uit de pc speaker van de server maar voor de rest niets.
Als ik muziek wil afspelen bv winamp dan wilt ie het nummer iet spelen (dus de tijdsmeter doet nix).
In de server zit het volgende:
P3 600 mhz
WIn2k 3 rc2
128mb sdram
95 gig (80 en 15)
Soundblaster live 1024 (up to date drivers!)
en een 100 mb kaarjte!
Hoe los ik dit op? (ik zou graag kunnen worms spelen op mijn pc vanop school
Thx