Virtual Dub problemen

Pagina: 1
Acties:

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb dus wat films met Noorse ondertiteling. Nu wilde ik deze verwijderen, en na veel te hebben gegoogled kwam ik erachter dat je het beste Virtual Dub met Delogo filter kon gebruiken. Met dze filter moet je aangeven welk gedeelte hij van de film moet 'blenden'. Alles heel fijn, maar als je de film dus wil opslaan zonder subtitle, dan wordt de film zo'n 10 Gb !!. Terwijl de film oorspronkelijk 112 mb is :?.
Hoe kan ik er voor zorgen dat die film niet zo groot wordt?? (ik heb al bij de options gekeken en kon het niet vinden :( ) Of weten jullie misschien een beter programmaatje hiervoor?

BvD

offtopic:
Ik weet niet of deze topic in het goede forum staat, zoniet mijn excuses..

Xbox Live ID:Notna8310

• Extremiel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
Kijk eens bij video>compression...

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 07:34

Tim Schuhmacher

abasios

Je krijgt waarschijnlijk bij het save een melding dat je geen compressie formaat gekozen hebt en dat het fimpje enorm groot ging worden. Je moet dus in 1 van de menu's bovenin het scherm kiezen voor 'compression' oid.

Daar kun je een bep codec kiezen die op je systeem geinstalleerd is.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:11
Of je zet een frameserver op en dan kun je TMPGEnc free gebruiken om de aangemaakte dummyfile om te zetten naar MPEG. VirtualDub kan wel MPEG files inlezen, maar niet schrijven.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
Extremiel schreef op 02 May 2003 @ 09:02:
Kijk eens bij video>compression...
Woops |:( 8)7 had ik niet gezien. Dit is inderdaad de oplossing Thnx !!!

offtopic:
Mag nu wel een slotje op hoor :P

Xbox Live ID:Notna8310