Goedemorgen (!)
Ik zit met het volgende: Ik heb een corrupte/dode HD. De Partitietables en de bootrecords zijn helemaal overhoop gehaald. Daarom heb ik (net op tijd dankzij S.M.A.R.T.) een nieuwe HD weten te kopen. XP geinstalleerd en klaar is kees.
Enfin, Ik had twee partities op de oude disk: C-schijf met besturingssysteem + programma's en de D-schijf voor al mijn documenten. De C-schijf is meerdere malen geformatteerd, de D schijf niet.
Nu zou ik graag mijn D-schijf willen recoveren. Echter: nu komt het probleem:
De corrupte HD wil nergens herkend worden. Het is of de corrupte HD, of de goede HD (+cd Roms). Sterker nog: Take a look at this:
PRIMARY CONTR. -> [GOEDE HD] -> ( BRANDER )
SECNDRY CONTR.-> [CORRPTE HD] -> ( DVD-ROM )
[] = master
() = slave
Zo staat hij nu ingesteld.
Alles is zichtbaar béhalve de corrupte HD.
Wie of wie kan me helpen hiermee?
bvd!
pikant detail:
R-Studio FAT kan de schijf niet lezen (hij weet 'wel' dat het er is)
Error:
Read disk D: at position 0 failed after 10 attempts. The device is not ready (21)
Ik zit met het volgende: Ik heb een corrupte/dode HD. De Partitietables en de bootrecords zijn helemaal overhoop gehaald. Daarom heb ik (net op tijd dankzij S.M.A.R.T.) een nieuwe HD weten te kopen. XP geinstalleerd en klaar is kees.
Enfin, Ik had twee partities op de oude disk: C-schijf met besturingssysteem + programma's en de D-schijf voor al mijn documenten. De C-schijf is meerdere malen geformatteerd, de D schijf niet.
Nu zou ik graag mijn D-schijf willen recoveren. Echter: nu komt het probleem:
De corrupte HD wil nergens herkend worden. Het is of de corrupte HD, of de goede HD (+cd Roms). Sterker nog: Take a look at this:
PRIMARY CONTR. -> [GOEDE HD] -> ( BRANDER )
SECNDRY CONTR.-> [CORRPTE HD] -> ( DVD-ROM )
[] = master
() = slave
Zo staat hij nu ingesteld.
Alles is zichtbaar béhalve de corrupte HD.
Wie of wie kan me helpen hiermee?
bvd!
pikant detail:
R-Studio FAT kan de schijf niet lezen (hij weet 'wel' dat het er is)
Error:
Read disk D: at position 0 failed after 10 attempts. The device is not ready (21)
[ Voor 13% gewijzigd door eGo2K op 02-05-2003 06:03 ]
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!