Toon posts:

[C++] Source om LPT aan te sturen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zag in dit topic: LPT gestuurd leds dat script een programma had geschreven om ledjes aan te sturen met C++. Nu ben ik hier ook mee bezig om een ledje aan tes turen via de LPT poort alleen lukt dit mij niet in C++. Ik wou dus aan deze persoon vragen of hij de source van zijn programma wou sturen. Helaas zit er op dit board geen PM systeem dus kan ik het hem niet direct vragen. Dus dan maar op deze manier. Heeft er iemand een programma om bitjes naar de LPT poort te versturen?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hoi en welkom in P&W :)

P&W is een forum waarbij het gaat om het zelf maken van dingen, het zelf schrijven van code etc. Script requests zijn niet toegestaan. Kijk voor de gein ook eens hier: Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 14-04*

Edit: Overigens zijn er een hoop topics hierover al langs geweest, inclusief stukjes voorbeeldcode in de posts, dus dat moet je vast wel kunnen vinden. Je zal alleen wel een redelijk aantal topics voor je neus krijgen aangezien er bijna geen week voorbij gaat zonder dat er wat word gevraagd over de LPT poort ;)
(hint: zoek voor de gein ook eens op DlPort I/O)

[ Voor 46% gewijzigd door Creepy op 02-05-2003 08:08 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Creepy says it all ;)
Succes ermee :)

Dit topic is gesloten.