There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Daarentegen, signaalverzwakking doordat je geen versterker hebt, of gewoon omdat er meer meters kwalitatief slechte kabel in je huis liggen kan wel een oorzaak zijn.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
- 6 TV's
- 3 videorecorders
- 1 COM21 modem (met daarachter router hub en 6 PC's) voor Wanadoo Premium Broadband
en ik kan gewoon downloaden met 102 kb/s, wat de standaard snelheid voor dit tye abo. is. Prima verbinding verder, wordt ook niet langzamer als iedereen TV zit te kijken.
Wel zijn de publieke omroepen en nog wat buitenlandse zender opvallend slecht in vergelijking met de rest, maar goed aan internet heb je meer. Maar dat zal wel door de brakke kabel connecttoren en verdeelplugjes zijn, tsja beetje ad-hoc netwerken is het hier wel, maar het werkt wel.
antwoord op je vraag: IMO niet.
[ Voor 20% gewijzigd door aardbeix15 op 02-05-2003 00:12 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
ff Een antenneversterker er tussen zettenaardbeix15 schreef op 02 May 2003 @ 00:07 onder andere::
Wel zijn de publieke omroepen en nog wat buitenlandse zender opvallend slecht in vergelijking met de rest,
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
maar die zitten toch ook gewoon op de kabel, of wordt de kabel dan als antenne gebruikt en worden de zenders nog steeds uit de lucht geplukt
[domme opmerking modus?]Zym0tiC schreef op 02 May 2003 @ 00:12:
mij viel het gewoon op omdat ik 1 tv heb met daarop mijn computer en ik zit hier echt constant met 300-400 kB/s. Mijn buurjongen die heeft dik 3 tv's thuisstaan en die mag blij zijn als hij 100kB/s haalt.
Goedkoper abbo. Zo klinkt het wel in ieder geval. Zo'n groot verschil bij buren mag dus echt niet optreden (hoe dan ook al niet, maar goed, schijnt bij sommige providers niet allemaal zo netjes te gaan)
[/domme opmerking modus?]
Ceci n'est pas une signature!
- verkeerd afgestelde router
- te strenge vuurmuur
- brakke kabelkwaliteit (zijn jullie huizen van dezelfde oplevering)
- ander abo. idd.
zoiets zou ik meer aan denken. En als het invloed heeft dan echt niet zoveel, zie mijn voorbeeld hierboven. Heb net zo'n snelheid als mensen die alleen aan zo'n abo. hangen.
[ Voor 5% gewijzigd door aardbeix15 op 02-05-2003 00:19 ]
Dus dan lijkt me dat het signaal hetzelfde blijft. (Want iig. is het ervoor niet veranderd)
Lijkt me ook niet dat per tv er een groter signaal over de kabel moet. Anders kan die kabelaar met 1000-en tv's al helemaal geen ander IP signaal meer bij hebben
let the past be the past.
nee hoor is het zelfde abbo, maar het kan best wel komen door kabels / splitters ze hadden het zelf aangesloten maar verstand ervanvehpol schreef op 02 mei 2003 @ 00:17:
[...]
[domme opmerking modus?]
Goedkoper abbo. Zo klinkt het wel in ieder geval. Zo'n groot verschil bij buren mag dus echt niet optreden (hoe dan ook al niet, maar goed, schijnt bij sommige providers niet allemaal zo netjes te gaan)
[/domme opmerking modus?]