Hey, Ik heb een probleem waar ik zo langzamerhand een beetje zat van word. Mijn nwpa.nlm neemt elke backup job 50 meg geheugen in beslag dat is niet zo erg, maar nadat de job klaar is geeft deze het geheugen niet meer vrij. Ik heb een gig geheugen dus +/- elke week moet ik de server herstarten. Op novell site heb ik gelezen over een memory leak in de nwpa.nlm maar die moet opgelost zijn vanaf deze versie
. Ik draai veritas 8.6 een onstream device en het zit achter een onboard Adapatec 160 controleren op een tyan dual Athlon MP moederboard.
Hey Ice_Me .. ken je me nog ?
Zie mijn icoon 
ontopic: nieuwste drivers voor de Adaptec 29160 zijn ook geladen ? Als je bij de SP install "Upgrade my LAN/Storage drivers" hebt gekozen is het antwoord ja. Zo niet, reinstall SP5 met die optie aan.
ontopic: nieuwste drivers voor de Adaptec 29160 zijn ook geladen ? Als je bij de SP install "Upgrade my LAN/Storage drivers" hebt gekozen is het antwoord ja. Zo niet, reinstall SP5 met die optie aan.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Sure i know you
anyow ik heb wel de drivers geupdate met het service pack ik zal sp6 maar es proberen maar ik heb er een beetje een hard hoofd in
Probeer eens ipv. LOAD BKUPEXEC.NLM -tl -aa -dy -s -tc in de BESTART.NCF de volgende regel:
LOAD BKUPEXEC.NLM -tl -aa -dy -s -tc -b, dus die -b erbij. Kijk eens wat er dan gebeurt.
LOAD BKUPEXEC.NLM -tl -aa -dy -s -tc -b, dus die -b erbij. Kijk eens wat er dan gebeurt.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |