Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad?
Ik probeer Novell Netware 5.1 op een Compaq proliant ML350 te installeren.
Aangezien Smartstart 6.20 werkt niet omdat de 641 Array controller te nieuw is moet ik deze server handmatig installeren.
Netjes de laatste Novell drivers voor de Array controller gedownload en vlammen maar dacht ik helaas...
Ik gewoon met de Novell netware cd-rom boten en installeren maar iedere keer loopt de 5.1 installatie vast bij het laden van de Java interface van Novell.
De gewone blauw scherm installatie loopt als een zonnetjes.
Netjes de array controller drivers geinstalleerd en daar ligt vermoedelijk het probleem niet (oudere Array controller geprobeerd; zelfde probleem)
Novell gebeld ...-> "Compaq probleem"
Compaq gebeld -> "er is een TID voor de ML350/370/530"
Ik de TID gedownload en ni.zip in de c:\nwupdate folder gezet van boot partitie.
Netje opnieuw aan het installeren gegaan..NI.zip word netjes opgepikt.
Maar weer hangt de installatie zodra het grafische java gescherm geladen wordt.
Opzoek gegaan naar meer TID-jes maar helaas geen oplossing.
Geprobeerd een aantal files van het SP6 te plaatsen op de cd-rom van Novell 5.1 zodat de files nieuwer zijn geen success..
Nachtje er over geslapen .. wat geprobeerd geen success..
Heeft iemand hier eerder mee gevochten of tips waar naar te kijken??
Thnkx
Richie
Ik probeer Novell Netware 5.1 op een Compaq proliant ML350 te installeren.
Aangezien Smartstart 6.20 werkt niet omdat de 641 Array controller te nieuw is moet ik deze server handmatig installeren.
Netjes de laatste Novell drivers voor de Array controller gedownload en vlammen maar dacht ik helaas...
Ik gewoon met de Novell netware cd-rom boten en installeren maar iedere keer loopt de 5.1 installatie vast bij het laden van de Java interface van Novell.
De gewone blauw scherm installatie loopt als een zonnetjes.
Netjes de array controller drivers geinstalleerd en daar ligt vermoedelijk het probleem niet (oudere Array controller geprobeerd; zelfde probleem)
Novell gebeld ...-> "Compaq probleem"
Compaq gebeld -> "er is een TID voor de ML350/370/530"
Ik de TID gedownload en ni.zip in de c:\nwupdate folder gezet van boot partitie.
Netje opnieuw aan het installeren gegaan..NI.zip word netjes opgepikt.
Maar weer hangt de installatie zodra het grafische java gescherm geladen wordt.
Opzoek gegaan naar meer TID-jes maar helaas geen oplossing.
Geprobeerd een aantal files van het SP6 te plaatsen op de cd-rom van Novell 5.1 zodat de files nieuwer zijn geen success..
Nachtje er over geslapen .. wat geprobeerd geen success..
Heeft iemand hier eerder mee gevochten of tips waar naar te kijken??
Thnkx
Richie