[Gezocht] frezer die werk wil afmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
onze goede vriend Talin is met een hels karwei begonnen van 13 blokken. inmiddels heeft ie bijna alles gefreesd op 3 na en er moeten nog dekseltjes komen.
we zoeken dus iemand die kan frezen en de laatste 3 blokjes kan frezen en de dekseltjes kan maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.net/got/640blokjes1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.net/got/640blokjes2.JPG

wij danken natuurlijk Talin hierbij alsnog voor het freeswerk het ziet er goed uit.

diegene die dus het voor ons we wil afmaken dit werk kan die ffies hier een gil geven of mail/icq dan krijg je daarna wel m'n msn adres

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Verklein de plaatjes even tot 80KB. (Kan zelfs met Paint: Afbeelding>>Uitrekken/Hellen)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 22:57:
Verklein de plaatjes even tot 80KB. (Kan zelfs met Paint: Afbeelding>>Uitrekken/Hellen)
k zal ik doen.. ik ben soms lui :X

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Waarom kan Talin het zelf niet afwerken :?

Misschien dat ik het wel met Tha_Mafkees kan doen, zal het eens vragen.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Jupiler schreef op 01 mei 2003 @ 23:19:

hij heeft een nieuwe baas en die weet nix van dat Talin ex TD-er is geweest en ze mogen nu ook niet meer voor hun zelf klussen. van alles is gewoon weggegooid hoorde ik :|
zo zijn dus ook de dekseltjes kwijt waar dus ook ingefreesd was een gleuf voor de rubberen rand enzow..

Tha_Mafkees vind ik goed maar volgensmij wil hij flink wat geld zien en wij zoeken gewoon iemand die het gratis wil doen materiaal kosten als plexi / lexan betalen we dan natuurlijk wel gewoon.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Ik zal eens kijken of ik wat kan regelen.. Al denk ik ook niet dat het gratis zal kunnen, het zijn tenslotte CNC-frezen.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:48

talin

ES-MA

Jupiler schreef op 01 May 2003 @ 23:19:

zal ff verhaal iets toelichten .
resettim vroeg tijdje geleden wie er zijn blokjes wilde frezen , ik heb me toen vrijwillig aangemeld omdat ik weet dat resettim er wel wat moois als eindprodukt van kan maken .

binnen ons bedrijf heb ik vroeger bij de TD gewerkt en heb me vanaf daar omhoog gewerkt en doe nog wel regelmatig klus werk voor mezelf bij de TD , zo ook dit projektje , ik mocht het rustig aan doen van tim , en elke x als ik een beetje tijd overhad freesde ik weer een blokje .

nu had ik al een aantal blokjes gefreesd en werdt mij gevraagd of ik wilde meedenken over dekseltjes , ik had plexi genoeg liggen en ben daar ook mee bezig gegaan .
op de foto's kun je zien dat de ontwerpers niet echt hadden gedacht aan de afdichting ( nofi ) :) , dus kwam ik op de gedachte om in de deksels een randje te frezen en daar de O-ring afdichting in te maken .

met dit alles was ik ongeveer 90% klaar toen ik door omstandigheden er even niet verder mee kon .

toen ik afgelopen maandag weer op het werk kwam bleek dat ze een reorganisatie hadden doorgevoerd bij de TD , ze hadden een nieuwe chef aangesteld van buitenaf , en dat wekend een grote schoonmaak hadden gehouden .

de gefreedsde blokjes lagen op mijn eigen kantoor maar de deksels en een paar prototypes holddowns zijn weggegooid .
toen ik weer aanstalten wilde maken om verder te gaan met dit werk werdt mij dit onmogelijk gemaakt door de nieuwe chef , die klus werk niet meer wilde hebben .

daarom zoekt resettim een nieuwe project leider ;)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

mmm... moet CNC gefreesd worden neem ik aan... sorry.. dan ken ik ni helpen...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

hey resettim zijn die blokken voor je zelf? of ga je ze verkopen :?

Verwijderd

Talin: hoe lang doe je over het frezen van één blokje?
Als ik naga hoe lang ik bezig ben met gaatjes boren... Timmetje mag dan best een ruime vergoeding geven voor alle moeite! ;)

Frezen kan niet iedereen, maar het op maat zagen van een koperplaatje dat je daarna als dekseltje op het blokje vastsoldeert (op het gasfornuis!) kan iedereen toch zelf doen? Waarom moet iemand anders dan gaan zwoegen?

En plexiglas: in het algemene topic vraag ik me af of je zo'n dekseltje zonder O-ring waterdicht kunt vastschroeven m.b.v. siliconenkit. Ik denk van wel.
Dan hoeven er dus geen geultjes gefreesd te worden, en kun je die blokjes ook gewoon thuis afmaken!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:48

talin

ES-MA

Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 12:55:
Talin: hoe lang doe je over het frezen van één blokje?
Als ik naga hoe lang ik bezig ben met gaatjes boren... Timmetje mag dan best een ruime vergoeding geven voor alle moeite! ;)
hoe lang doe ik over 1 blokje ? een half uurtje .
ik boor ze niet ik frees ze met een freesbakje .
gewoon kwestie van goed matteriaal .
maar dat is dus verleden tijd .

en die ruime vergoeding heb ik ook wel gehad .
Frezen kan niet iedereen, maar het op maat zagen van een koperplaatje dat je daarna als dekseltje op het blokje vastsoldeert (op het gasfornuis!) kan iedereen toch zelf doen? Waarom moet iemand anders dan gaan zwoegen?

En plexiglas: in het algemene topic vraag ik me af of je zo'n dekseltje zonder O-ring waterdicht kunt vastschroeven m.b.v. siliconenkit. Ik denk van wel.
Dan hoeven er dus geen geultjes gefreesd te worden, en kun je die blokjes ook gewoon thuis afmaken!

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 12:55:
hey resettim zijn die blokken voor je zelf? of ga je ze verkopen :?
blokken ga ik NIET verkopen ze zijn ook niet eens allemaal voor mij :D
1 blok heeft Talin, 3 van jeanious, 3 van -Partyboy-, 3 van Wabs en 3 van mij
apen-nootjes schreef op 02 mei 2003 @ 12:24:
mmm... moet CNC gefreesd worden neem ik aan... sorry.. dan ken ik ni helpen...
neej hoeft totaal niet CNC gefreesd worden.. dit is met een gewone freesbank gedaan..

[ Voor 38% gewijzigd door ReseTTim op 02-05-2003 15:37 ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik woon wel verder weg, maar op mijn school hebben ze frezen staan, aleen heb ik de komende tijd stage, dus kom ik niet op school

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

ReseTTim schreef op 02 May 2003 @ 15:35:

neej hoeft totaal niet CNC gefreesd worden.. dit is met een gewone freesbank gedaan..
mmm... * Apen-nootjes gaat z'n pa lief aankijken of hij de werkplaats mag gebruiken...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

DOC is niet echt bedoeld voor deze vragen.. :/ Alhoewel ik je probleem natuurlijk begrijp en ik ook wel snap dat je hier een draadje post moet ik hem toch dicht doen helaas :'(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.