Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er mp3 dvd "discman". Ik heb al ge-googled, maar kan niet vinden.
Mp3 cd-player zijn er zat te koop.

Weet iemand waar je zo'n mp3 dvd player kan kopen???
Ik bedoel dus niet eentje waar meteen ook een tft videoscherm bij zit. Dus eentje die de grootte van normale "mp3cdspeler" formaat heeft.

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 14:35
je hebt ze wel volgens mij, alleen die zijn niet draagbaar. Sony heeft een stereotoren zo'n alles in één ding met 3 DVD wisselaar, en daar zag ik in een flits ook mp3 op staan. zag hem bij de mediamarkt staan.

hoop dat je iets wijzer bent geworden hiervan

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:54
nevie hij bedoelt een draagbare :)

en nee die bestaan naar mijn weten niet, heeel mischien ergens in azie dat je er 1 zou kunnen vinden maar ik geef je weinig kans omdat dvd veel gevoeliger is voor schokken dan cd

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kan je dan niet beter een mp3speler met geïntegreerde HD nemen? Ikweet niet hoeveel mp3tjes je hebt, maar..

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

er waren er een paar modellen op de markt geweest met de mogelijkheid om ook vcd`s af te spelen maar met dvd mogelijkheden heb ik tot nu toe nog niet op de markt gezien in de vorm dat jij zoekt/bedoelt

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
anandus schreef op 01 May 2003 @ 23:12:
Kan je dan niet beter een mp3speler met geïntegreerde HD nemen? Ikweet niet hoeveel mp3tjes je hebt, maar..
De MamboX p353, 20GB voor €269,- Zie ook de review van de speler in gadget talk :).

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 13:39
MP3 op DVD zetten en aflezen op een conventionele DVD-speler is niet mogelijk. Als die "3 DVD-wisselaar" mp3 af kan spelen dan is dat vanaf CD en niet vanaf DVD.

sensei_d.fpv channel

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 20:34

tweakerbee

dus..?

Waarom zou het niet vanaf een DVD gaan? Opslagmedium zou niet zoveel uit moeten maken dacht ik?

You can't have everything. Where would you put it?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

tweakerbee schreef op 02 May 2003 @ 18:45:
Waarom zou het niet vanaf een DVD gaan? Opslagmedium zou niet zoveel uit moeten maken dacht ik?
Wat zou er niet van een DVD mogelijk moeten zijn volgens jou? mp3s spelen? Het antwoord is namelijk dan reeds gegeven: Veel schokgevoeliger (sporen dichter bij elkaar, dus bij een schok sneller in een ander spoor, om het simpel te houden)

Opslag medium maakt dus wel degelijk uit als je het zo bedoeld. Een casette is weer minder schokgevoelig en een chip is eigenlijk helemaal niet schokgevoelig (ook al is dat gedeeltelijk te weerleggen door de rest van de techniek enzo, maar ga daar maar gewoon lekker vanuit)

Ceci n'est pas une signature!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Philips heeft een of ander ding voor een notebook, maar ik weet niet of die ook een losse batterij had. Hij kon wel zelfstandig DVD's afspelen. Misschien dat ie ook wel mp3's kan afspelen (of misschien een ander formaat zoals wma).

Senile! Senile Oekaki

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

tozzke

aka tozzert

de Philips Jack Rabbit kan dat toch :?
Philips 3rd generation "JackRabbit" is a full featured ease of use DVD player, CD Rewriter / DVD-ROM Combo and standalone MP3 player. It offers great DVD video, gaming or audio entertainment, when connected to TV or audio system and is ideal to use with notebook and PC desktop systems for saving important data files to CDs. The "JackRabbit" allows immediate "Plug and Play" via USB 2.0, high quality video, analogue and digital audio interfaces to multiple systems in diverse locations in the home and office. Last but not least the JR32RWDVK as CD ReWriter (32x Write, 10x ReWrite 40x Read and 12x DVD Read) incorporates EasyWrite (compliant with Mount Rainier), the new standard for writing to CD-RW discs, Termo- Balanced Writing and Seamless Link for an optimal and reliable CD burning process and the Philips "Blue Button" function, which allows immediate access to product specific information or a fast application launch.

bron: http://www.dabs.com/produ...klinx=2CCTKK&refererid=KK

[ Voor 94% gewijzigd door tozzke op 02-05-2003 19:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Toch nog eentje gevonden die redelijk is geprijs en nog beetje goed uitziet.
http://www.tweakzone.nl/nieuws/bekijk/2837

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

had er pas 1 gezien bij de kijkshop dacht ik, dat was een draagbare brander, maar je kon hem ook bijv stand-alone op tv aansluiten, en ondersteuning voor mp3 had ie ook..

maar was ook stevig prijsje..

Verwijderd

DVD MP3 spelers zijn er niet of van die hele zware lompe gevallen (geen slim x model of zo).... ze zullen nog wel komen.

• Xandrios
  • Laatst online: 00:19
Wij hebben een JackRabbit.

Ding kan standalone:
• Mp3 spelen
• DVD spelen
• VCD spelen

Aan de PC (usb 2.0) kan je ook nog:
• CD branden

Ik verwacht echter niet dat dit is wat de topicstarter zoekt.
Zo kun je het apparaat niet zelf bedienen, dat werkt alleen via een IR afstandbediening. Daarnaast heb je er eigenlijk ook een TV bij nodig, want 't is vrij lastig om een nummer te vinden anders.
Ander nadeel is dat hij vrij luidruchtig is; en ook veel stroom gebruikt. Tijdens het spelen staat hij te schudden en te doen. Hierdoor is er ook altijd een externe power adapter nodig; batterijen is niet mogelijk.

Verder leuk ding hoor :Y)

[edit]
Of hij mp3 files van een DVD kan lezen, standalone...dat weet ik niet. Ik heb hier geen mp3-dvd voorhanden om te testen. Maar ik zou niet weten waarom niet: het maakt de mp3 decoder echt niet uit of de data van een CD of DVD komt :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xandrios op 02-05-2003 20:06 ]

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Ik weet dat ik een oude koe uit de sloot haal, maa wou het volgende toch ff kwijt.

Vandaag zelf ook zo'n JackRabbit gehaald en echt een supergaaf dingetje.

Gelijk getest of ie ook MP3 vanaf DVD kan lezen en jawel hij kan het.

Ik heb een aantal MP3's op een DVD+RW gebrand en zonder problemen kan ie hem afspelen. Echter ik heb ook een MP3 CD (import uit India) die kan die weer niet afspelen. Maar ja je kan ook niet alles hebben.

Trouwen heb ook nog een leuk plaatje van dit mooie apparaatje.
Afbeeldingslocatie: http://www.p4c.philips.com/files/j/jr32rwdvk_00/jr32rwdvk_00_ihr_nl.jpg

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:46

NoTimeRemains

I know

mooi :? :X :+

ik zou dan juist een HD speler kopen past veel meer op en als je als je een PC in de buurt heb kan je daar ook films van bekijken...

This is the Way.

Verwijderd

Inmiddels bijna een jaar later... Heeft iemand al zoiets gevonden, het liefst zou ik natuurlijk een draagbare Iriver die dvd -rw / dvd +rw aan zou kunnen hebben, helaas is die er niet...

Iemand enig idee of er al een ander merk is wat een in normale draagbare vorm DVD mp3 speler eindelijk voor elkaar heeft gekregen? Want dan kan ik weer eens gaan shoppen :P mijn SOUL DMP01 is nu stuk :( dus tijd voor iets nieuws

Verwijderd

bij de mediamarkt in utrecht ligt een portable sony dvd/mp3 speler, ziet er ongeveer hetzelfde uit als die player hierboven, ietsje slicker, dat wel, maar wel met zo'n blok aan de onderkant...
en volgens mij komt iriver voorlopig nog niet met zulke dingen, eerst komen die nieuwe imp's op de markt

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op 06 december 2003 @ 11:33:
Ik weet dat ik een oude koe uit de sloot haal, maa wou het volgende toch ff kwijt.

Vandaag zelf ook zo'n JackRabbit gehaald en echt een supergaaf dingetje.

Gelijk getest of ie ook MP3 vanaf DVD kan lezen en jawel hij kan het.

Ik heb een aantal MP3's op een DVD+RW gebrand en zonder problemen kan ie hem afspelen. Echter ik heb ook een MP3 CD (import uit India) die kan die weer niet afspelen. Maar ja je kan ook niet alles hebben.

Trouwen heb ook nog een leuk plaatje van dit mooie apparaatje.
[afbeelding]
Is dat de jackrabbit 3?

En die kan echt mp3 dvd's afspelen?

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Ik heb geen idee of het de 3 is. Hij kan in ieder geval wel MP3 DVD's afspelen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Heeft inmiddels iemand al ervaring met het lezen van zelfgebrande DVD's met Jack Rabbit? :) (bv. DVD's gebrand met een DVD recorder)

• Xandrios
  • Laatst online: 00:19
Ik heb zeker wel enkele (in de PC) gefikte DVD's erin geprobeerd te spelen.

Resultaat is vrij duidelijk: Hij is kieskeurig. DVD+R werkt niet lekker, DVD-R werken alleen de robuustere merken van. (Ritek oa).
Pagina: 1