Pas geleden dit spel gekocht, was in de mediamarkt en mijn pinpas smolt zowat dus ik moest en zou met iets naar huis gaan. Haegemonia werd het en ik ben volledig verslaafd Kheb nu alleen een probleempje met missie 1 van episode 5 earth campaign. Je moet hier kiezen of je Raki wil aanvallen of dat je voor Yarbo en nog een systeem gaat. Ik ben inmiddels zover dat ik alle 4 de systemen in mijn (of geallieerd) heb. Ik kan geen vijandelijke schepen, mining bases of spies meer vinden. Het vervelende is dus dat het level niet eindigt... Ik heb dus alles verovert maar er komt gewoon geen einde aan... Het enige wat ik niet helemaal snapte deze missie was dat je ergens halverwege een noodoproep krijgt van het Eden system en dat je moet helpen... Het vervelende is dat ik niet in Eden kan komen omdat er geen enkele wormhole is die erheen gaat (of zie ik wat over het hoofd?)
Ik heb de laatste patch 107 geinstalleerd dus eventuele bugs zouden eruit moeten zijn.
Kan iemand mij helpen deze missie te stoppen?
PS op het officiele Haegemonia forum heb ik ook gepost: Link
Ik heb de laatste patch 107 geinstalleerd dus eventuele bugs zouden eruit moeten zijn.
Kan iemand mij helpen deze missie te stoppen?
PS op het officiele Haegemonia forum heb ik ook gepost: Link