Toon posts:

Shell provider

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand misschien een beetje into de shell providers hier? Ik zoek een shell provider met minimaal de volgende eisen:

* Bouncer toegestaan
* Eggdrop botje toegstaan

En dit voor een schappelijke prijs bij het liefst een Nederlands bedrijf. Iemand ergens goede ervaringen voor een mooie prijs of moet ik echt naar het buitenland?

Verwijderd

Servicez.org (is van iemand op GoT ook)
cb3rob

Mijn ervaring is dat servicez een stuk stabieler is dan cb3rob :)

Verwijderd

Ik vind servicez.org een uitstekende shell/hosting provider. Ik heb er zelf ook een shell. Het bevalt meer dan prima. :) Naar mijn weten is servicez.org de grootste shellprovider. ( En voor mij de beste ) Goede support, echt bijna geen downtime, alleen dan tijdens upgrades/kernel patches enzo. Maarjah, daar heb je zelf alleen maar meer plezier van. :*)

Ohjah, en bouncers/eggdrop bots zijn toegestaan. Ik heb ook mijn eigen IP daarzo, ik kan gewoon mijn eigen IRC server daar laten draaien en alles. Perfect gewoon. Servicez.org = _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 22:48 ]

Verwijderd

neem gewoon een accountje bij Servicez.org :)

ik had zo'n zelfde soort vraag als eens voor mezelf uitgezocht, en Servicez was iedereen positief over, dus keus snel gemaakt.

eigen ervaring erbij is dat support zelfs vele malen beter is, dan ik verwacht had :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:05
woei, jep krijgt nog fans hier ;)