Toon posts:

Bevestiging Logitech Momo Racing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet dat ding alleen met de schroef vast, ik ben zelf niet zo LEO. Maar bezoekers rukken hem van de tafel af. Ergens op internet gezien dat die klemmen uit moeten kunnen. Boekje heb ik niet meer, hoe krijg ik dus die twee klemmen om de tafel :)
Dank

Verwijderd

kun je iets duiderlijk zijn? want ik snap niet echt wat je bedoelt? Alleen probeer eens op de site van logitech te kijken naar de handleiding of zoek even met google.

Verwijderd

Topicstarter
Kan online eigenlijk niks vinden, dus ik zoek een Momo iegenaar die weet hoe het zit.. Onderaan het stuur zitten twee beugels (aan de zijkant) en een schroef in het midden. Ik zie geen manier om die twee beugels naar benenden te krijgen zodat ze om de tafel passen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 07:48:
Kan online eigenlijk niks vinden, dus ik zoek een Momo iegenaar die weet hoe het zit.. Onderaan het stuur zitten twee beugels (aan de zijkant) en een schroef in het midden. Ik zie geen manier om die twee beugels naar benenden te krijgen zodat ze om de tafel passen
kwestie van goed kijken en daarna proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, dan moet ik toch echt nog een tip krijgen.. Heb overal aan getrokken, geduwt en geschoven (het stuurtje dus :) ), maar ik zie het echt niet

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 19:56

smallboy

N/A

Gewoon die klep van stuur afhalen (direct achter het stuurwieltje zelf zit een klep waar logitech logo opstaat) die kun je er gewoon afhalen, daar zitten twee draaidingen voor die beugels, dan kun je ze op de juiste maat zetten -> om tafel heen -> vastdraaien.

Plaatjes ter verduidelijking:

Eerst met klep:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~wbogert/got/stuurklep.jpg

Zonder klep:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~wbogert/got/stuurklepaf.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door smallboy op 03-05-2003 13:33 . Reden: duidelijker gemaakt ]

Pagina: 1