[Flashget] ik kan offline downloaden?!

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

ik ben hier een bestand van 90mb aan het downloaden met me 56k modempje mbv Flashget.
en omdat ik wanadoo hometime gebruik wordt elke 2 uur de verbinding automatisch door wanadoo verbroken, maar tot mijn verbazing zie ik Flashget gewoon verder downloaden wanneer de verbinding verbroken is. met een ander (kleiner) bestandje deed hij dit ook en hij was gewoon goed gedownload. hoe kan dit en loop ik hiermee de kans dat die file van 90mb straks corrupt is?

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Is dit niet gewoon een automatisch redial functie van Flashget :?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

• mjszwo
  • Niet online
nee ik zie hem echt downloaden zoals ie ook doet als ik wel online ben. ik zie de KB's dus echt oplopen

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:19

The Bad Seed

Chaotic since 1983

En je bent op dat moment effectief offline? Je kan dus niet surfen/mailen enzo?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Misschien staat-ie nog in je (download)cache.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• mjszwo
  • Niet online
ja ik ben echt 100% offline op zo'n moment. en met de cache heeft het niks te maken, want ik heb het nog effe verder getest en hij doet het met elke willekeurig bestand.

ik heb dit trouwens ook niet eerder meegemaakt met flashget terwijl ik het programma toch al meer dan een halfjaar gebruik.

edit: ik limiteer de snelheid (in flashget zelf, geen 3rd party tool dus), misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

[ Voor 19% gewijzigd door mjszwo op 01-05-2003 23:17 ]

Verwijderd

is je telefoonlijn ook vrij ???? lijkt me niet namelijk want dan heb je echt een doorbraak hahahaha zowel dan is het niet spannend je betaald vrolijk door en kan niet eens surfen ofsow (ok wel een truc om te downen buiten je limit) ps. 90Mb met een modem ophalen... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz lijkt me niet echt een pretjuh

• mjszwo
  • Niet online
haha nee ik ben wel echt offline want er kan gewoon gebeld worden en ik hoor gewoon een kiestoon als ik de telefoon oppak :)

en 90mb valt wel mee, ik haal hier toch nog +/-500mb per week binnen :)
Pagina: 1