Toon posts:

Hebben mods dan niet ff 10 seconde geduld :?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie hier:

Het 'Welke PC game moet je absoluut hebben' Topic

Ik ben zo snel als ik kan die post aan het editen, omdat ik vergeten was er redenen van de spellen bij te zetten. Maar daarvoor had ik er nog snel ff bijgezet dat ik hem aan het editen was. Is er dan geen room for error hier op GoT. Jezus, beetje jammer.

Wat nu als ik het nu ergens anders doe waar ook een waarschuwing staat, en ik vergeet ff wat. Lekker als een of andere slot-gooi-grage-mod langskomt. Dan kan de rest niet meer posten door een kleine fout. En het mooie is je krijgt de schuld ook nog, stukje ik ben er mee bezig totaal genegeerd.

Is dit "no room for error" beleid normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Mischien kan dit alsnog ongedaan worden gemaakt..
Mailen naar de Mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DeX schreef op 01 May 2003 @ 21:17:
Mischien kan dit alsnog ongedaan worden gemaakt..
Mailen naar de Mod?
dat is mijn vraag niet, ik vraag ofdat het normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 07:40
Zij kunnen toch niet zien dat jij aan het editten bent :? (stond van jou kant wel iets bij, maar of de Mod dat op dat moment ziet :? )
Je kunt het er dan wel bijzetten dat je het vergeten was om er wat meer info bij te zetten, maar dat lijkt me een beetje vreemd, want ik neem toch aan dat je het hele topic hebt gelezen :?

Het topic was al vaker dichtgegaan, omdat het veelal opsomtopics zijn/worden, dus daar wordt extra op gelet.

[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 01-05-2003 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Aeacos: Met zo'n openingspost in LA kom je niet ver denk ik zo :/ Kijk ook eens naar de signature van de moderator, staat iets in over mailen :X. Is er geen ruimte voor lezende users? En ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n topic als dit iets wilt bespreken over het algemene beleid :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Er was gewaarschuwd, en het slotje is gezet in dezelfde minuut als je edit, veel kans dat M@nic niet eens jouw edit gezien heeft. Mail gewoon ff naar M@nic met wat uitleg en dan kan ie er rustig over oordelen.
Met een LA topic bemoeien er zich veel te veel mensen mee die er niks mee te maken hebben (zoals ik :p )

[ Voor 21% gewijzigd door The Bad Seed op 01-05-2003 21:22 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op 01 May 2003 @ 21:20:
Zij kunnen toch niet zien dat jij aan het editten bent :? (stond van jou kant wel iets bij, maar of de Mod dat op dat moment ziet :? )
Je kunt het er dan wel bijzetten dat je het vergeten was om er wat meer info bij te zetten, maar dat lijkt me een beetje vreemd, want ik neem toch aan dat je het hele topic hebt gelezen :?

Het topic was al vaker dichtgegaan, omdat het veelal opsomtopics zijn/worden, dus daar wordt extra op gelet.
Ik had het topic dus wel gelezen anders had ik nooit de Sorry edit gedaan. Ik drukte op de knop post, en ik dacht: "o fuck moet nog info tussen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Duracell schreef op 01 May 2003 @ 21:21:
Er was gewaarschuwd, en het slotje is gezet in dezelfde minuut als je edit, veel kans dat M@nic niet eens jouw edit gezien heeft. Mail gewoon ff naar M@nic met wat uitleg en dan kan ie er rustig over oordelen.
Met een LA topic bemoeien er zich veel te veel mensen mee die er niks mee te maken hebben (zoals ik :p )
Ach, maar zulke mensen kunnen wel slimme dingen zeggen zoals jij nu doet ;)

Je hoort het al, zat dus meer achter en hij zal idd je edit niet eens gelezen hebben denk ik. Had hij je ook kunnen vertellen, ALS je hem had gemaild, maar ja.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Duracell schreef op 01 May 2003 @ 21:21:
Inderdaad.
Het kan gewoon dat De Mod het gewoon niet gezien heeft. Mod's zijn ook maar human...
Als je normaal reageert en hem nou eens gewoon e-mailt, mischien heb je dan alsnog kans jezelf goed te maken...

Al vind ik het nog steeds stom om een opsomlijstje buiten de HK te plaatsen.. Dan vraag er gewoon om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

idd ff een mailtje sturen dat je het weer goed edit. Het zou zonde zijn als een topic om een reactie op slot blijft

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 22:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je mag M@nic mailen en het verhaaltje uitleggen en met een beetje mazzel vind ie je wel lief (hoewel ik dan voor een andere insteek dan hier zou kiezen) maar dat is aan hem.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.