Na eindelijk het ADSL pakket van kpn binnen heb gekregen werd ik erg nijdig toen ik maar met 3kb/s kon dlen. En Als ik naar de dns van xs4all ping is hij meestal rond de 9 ms, maar na ongeveer 3 minuten krijg je een of meerdere time-outs. Dit gebeurt ook als ik op een link klik tijdens het internetten, ook als ik niets doe krijg ik ook na ongeveer 3 minuten een time-out, ook tijdens het gamen wat ook erg irritant is. Alles is goed aangesloten (netwerk proffesioneel aangelegd).
Bij de helpdesk van kpn zeiden ze dat ik mn netwerk snelheid op 10mb half dublex moest zetten. Ook gedaan, maar mocht niet baten, op het begint deed hij het ongeveer 80kb/s daarom heb ik ook opgehangen (met de gedachte dat het nu wel goed zat, niet dus) Maar later kreeg ik hetzelfde probleem weer.
specs:
Win xp pro sp1
Xs4all fast adsl
Bij de helpdesk van kpn zeiden ze dat ik mn netwerk snelheid op 10mb half dublex moest zetten. Ook gedaan, maar mocht niet baten, op het begint deed hij het ongeveer 80kb/s daarom heb ik ook opgehangen (met de gedachte dat het nu wel goed zat, niet dus) Maar later kreeg ik hetzelfde probleem weer.
specs:
Win xp pro sp1
Xs4all fast adsl