Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

moederbord piept?

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

• martijn189
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 16:37
Ik heb vannochtend een post geplaats (die er volgens mij nu niet meer staat) over mijn voeding die een erg pijnlijke lange piep geeft als ik de stekker erin stak.

Als de stekker uit het moederbord gehaald werd was het stil, een aantal van jullie dachten dat de voeding kapot is, ik heb hem vanmiddag laten doormeten en hij doet het, de mensen bij computerland zeiden dat ik moest kijken of ik het moederbord een paar milimeter boven de kast had geschroevd omdat het bord anders sluiting maakt met de kast\

ik ben zo stom geweest om geen ruimte tussen het bord en de kast te houden, heb er nu wel gedaan met die speciale steuntjes en nu doet alles het weer, toch bedankt voor de hulp mensen.

• Extremiel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-01 08:13

• martijn189
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 16:37
jaaaa.... die ja.... :)

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 15:13
martijn189 schreef op 01 May 2003 @ 20:49:
Ik heb vannochtend een post geplaats (die er volgens mij nu niet meer staat) over mijn voeding die een erg pijnlijke lange piep geeft als ik de stekker erin stak.

Als de stekker uit het moederbord gehaald werd was het stil, een aantal van jullie dachten dat de voeding kapot is, ik heb hem vanmiddag laten doormeten en hij doet het, de mensen bij computerland zeiden dat ik moest kijken of ik het moederbord een paar milimeter boven de kast had geschroevd omdat het bord anders sluiting maakt met de kast\

ik ben zo stom geweest om geen ruimte tussen het bord en de kast te houden, heb er nu wel gedaan met die speciale steuntjes en nu doet alles het weer, toch bedankt voor de hulp mensen.
hoe dom kun je zijn 8)7 |:(
das 1 van de meest logische dingen die je doet als je een moederbord installeerd..

je hebt geluk dat je verder niks hebt verneukt door die sluiting....

[ Voor 4% gewijzigd door Saeverix op 01-05-2003 21:20 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Ik zou zegen er is voor iedereen een begin. Maar een beetje logisch denken zou dit verholpen heppen. Metaal op metaal geleidt. Wel raar dat er nog geluid kwam en dat de Fuse in je voeding of op je mobo niet gesprongen is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.