Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] PM aan Mod

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Is het niet handig voor users om PM's te sturen aan Modjes en Admins? Zo is de communicatie ook veel beter dan i.p.v mail. Moch dit misbruikt worden door een user dan kan die mod bijv PM's van die ene user negeren.

Idee?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zou drempel wel erg laag maken om even een mod aan te spreken.

In react 1.9 / 2.0 komt private message voor iedereen, dus heb je dat ervoor. Al wordt dat niet @ GoT aangezet denk ik zo, dus mail blijft het beste :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

laten we dat maar niet doen, PMs zijn ontzettend dwingend en je _moet_ dus echt reageren wil je ongestoord verder kunnen gotten.

Ik ben als mod nogal gehecht aan de vrijheid waarmee ik mn mod-taken kan doen, en dat wil ik graag zo houden. Ik denk dat eigenlijk niemand zit te wachten overspoeld te worden met loze PM's.

Als het echt belangrijk is, dan weten ze me wel te vinden via mail, IRC, etc

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Misschien maakt een knopje waarmee je een soort van PM stuurt de boel wat makkelijker voor de users en wat minder gedwongen voor de modjes.
Een soort van PM, laat het me even uitleggen. In het profiel/myReact van een modje staat er dan bijvoorbeeld een knop waarmee je een bericht naar de desbetreffende mod kan sturen. Je krijgt dan een soort Topic Report beeld, maar dan dus als PM bericht. Als je op versturen drukt wordt het verhaaltje gemailt naar de mod. Of als de mod het wil als een normale PM, maar dan bij de modjes zonder het 'Akkoord' knopje zodat ze niet zomaar gestoord worden.
Dit zal er zeker voor zorgen dat mensen eerder contact opnemen met een modje, omdat op één knopje drukken en een verhaaltje typen een stuk minder werk is dan een nieuw topic aanmaken/zelf mailen/ICQen/IRCen/MSNen.

The devil is in the details.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 11:56

The Bad Seed

Chaotic since 1983

MaRc0 schreef op 01 mei 2003 @ 22:54:
Dit zal er zeker voor zorgen dat mensen eerder contact opnemen met een modje, omdat op één knopje drukken en een verhaaltje typen een stuk minder werk is dan een nieuw topic aanmaken/zelf mailen/ICQen/IRCen/MSNen.
Als je je door zoiets laat tegenhouden denk ik niet dat je mededeling iets is dat de moeite waard is voor een mod om zijn/haar tijd in te steken om te lezen.
Kom op, als het echt de moeite is, is een mailtje sturen toch niet zo lastig :?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Duracell schreef op 01 May 2003 @ 22:57:
[...]

Als je je door zoiets laat tegenhouden denk ik niet dat je mededeling iets is dat de moeite waard is voor een mod om zijn/haar tijd in te steken om te lezen.
Kom op, als het echt de moeite is, is een mailtje sturen toch niet zo lastig :?
Het is niet dat mensen het te veel werk vinden, maar meer dat ze niet lezen. Mensen openen al heel snel een LA topic, omdat daar staat dat klachten daar kunnen. Maar als jij een knopje vindt in iemand z'n profiel/myReact waarmee je hem/haar heel makkelijk kan bereiken verlaagt dat de drempel toch een stuk.

The devil is in the details.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Daarnaast is heel veel loze data wat toch weer gebruikt word op de server van tweakers.net... denk ik zo... mail is makkelijk toch?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 15:41
Gaat er hoogstwaarschijnlijk niet komen. Zou er wel iets dergelijks zijn, dan zullen de mods liever voor mail kiezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.