Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT en MxStream

Pagina: 1
Acties:

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-11 12:36

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Topicstarter
Sinds 1 week heb ik dus MxStream. De verbinding is soms echter bereslecht. Een nieuwe map of skin binnenhalen gaat lekker, maar tijdens het 'fraggen' wordt ik veel te vaak 'gedisconnect'. Daardoor heb ik dan een enorme lag. Op zo'n manier is een analoog modem zelfs beter.
Sinds patch 4.25 is er wat gekloot aan de netwerkverbinding van breedbandgebruikers en dat wreekt zich, als je ca. 50% van de tijd die rode stekker in beeld hebt, ook al heb je een lage ping.:(
Ik dacht dus FF te downgraden naar 4.20, maar dan kan je bijna op geen enkele server meer terecht. :(

De vraag is dus simpel: Bestaat er een truc, waardoor je UT kan laten geloven, dat je geen breedband hebt, zodat meer pakketjes verzonden worden? (MxStream is per slot van rekening al genoeg afgeknepen ;) )

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Er is een patch voor ADSL,Cable waar je connectie waarschijnlijk beter van wordt. :)
Heb 'm zelf ook en merk het wel.

www.speedguide.net

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Crack: ik woon op de UTwente campus en draai 436, ik heb nog nooit problemen gehad met slechte verbindingen naar servers. Zo ver tot mij bekend is er weinig veranderd in de UT Net code.