Toon posts:

Problemen met onboard soundcard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Gigabyte moederbord type GA-7VRXP. Het moet mogelijk zijn om met de soundcard die er onboard op zit meer dan 2 speakers aan te sluiten maar dat is me dus nog niet gelukt omdat er maar een spreaker ingang op zit. Ik heb een setje van Creative met 4 speakers maar ik krijg er dus maar 2 op gang. Ik hab al geprobeerd om in het Cofiguratie systeem iets aan te passen maar dat werkte ook niet!!!!

Heeft iemand een oplossing?

Verwijderd

daar zijn al wat topics over. momentje svp
kan er maar 1 vinden, maar zijn er meer, cker weten
Van ingaande poort uitgaande poort maken....

en deze [rml][ Cmedia 8738] 5.1 geluid?[/rml] nog, maar die stond als link al in de andere

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 18:57 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28
Move PMG -> AV :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 18:48:
Ik heb een Gigabyte moederbord type GA-7VRXP. Het moet mogelijk zijn om met de soundcard die er onboard op zit meer dan 2 speakers aan te sluiten maar dat is me dus nog niet gelukt omdat er maar een spreaker ingang op zit. Ik heb een setje van Creative met 4 speakers maar ik krijg er dus maar 2 op gang. Ik hab al geprobeerd om in het Cofiguratie systeem iets aan te passen maar dat werkte ook niet!!!!

Heeft iemand een oplossing?
Zal best wel een domme reactie zijn, maar hoe wil jij voor elkaar krijgen om die vier boxen aan te sluiten als je maar 1 speakeringang hebt??

[ Voor 6% gewijzigd door Br@m op 01-05-2003 18:57 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Br@m schreef op 01 mei 2003 @ 18:57:
[...]

Zal best wel een domme reactie zijn, maar hoe wil jij voor elkaar krijgen om die vier boxen aan te sluiten als je maar 1 speakeringang hebt??
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heynsber/cm1.png
schijnt alleen a hel-of-a-job te wezen