firmware us robotics usr 8000-2 router

Pagina: 1
Acties:

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 22:53

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

Topicstarter
ok; dunno of dit hier hoort of ergens anders; dus alvast srry als het mis zit :)

goed, ik heb dus een dik jaar een usr8000 router van us robotics gehad; een heel degelijk toestelletje; vooral omdat je per ip poorten kan blokken.

verleden week is die dus vervangen door de usr8000-2 omdat deze alle aansluitingen op achterkant had zitten; en met 100mbit wan verbindingen overweg kan.

nu blijkt dat dit model die blokkering niet meer heeft vanaf firmware 2.5 ; en laat ik nou net de 2.5 hebben; en op de site van us robotics de oude niet meer staan; en usr na een week nog niet heeft gereplyd op men mail.

dus effe vraagje aan mede tweakers; hebben jullie per toeval soms nog ergens de 2.3 of de 2.4 van deze router op hd hebben staan.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

Waarom mail je niet gewoon even naar de US robotics support ?
Die kunnen je vast wel aan die firmware helpen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• FlashBlue

FlashBlue

Topicstarter
Predator schreef op 01 May 2003 @ 18:45:
Waarom mail je niet gewoon even naar de US robotics support ?
Die kunnen je vast wel aan die firmware helpen.
euh; ik wil niet slecht overkomen; maar in eerste post staat dat ze na een week nog altijd niet gerypleyd hebben .

• FlashBlue

FlashBlue

Topicstarter
Ok; doe maar dicht, heb net met usr america gebeld; en ze hebbe me intussen de firmware gemaild :-) blijkbaar word de email van de europese support niet meer gelezen door een intern probleem.
toch goeie service bij usr ; je moet alleen effe bellen :-)