Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
meer reviews op:
http://www.antec-inc.com/...Region=%25&Submit=Submit#
Op de Antec site staat verder ook niets, ik heb Antec erover gemaild in welke uitvoering deze PSU in Nederland wordt geleverd.
[ Voor 31% gewijzigd door Underground75 op 02-05-2003 20:37 ]
Ze zouden hem nog een stapje beter kunne maken als je sommige kabels kon afkoppelen bij de voeding zodat je kabels die je niet gebruikt ook niet in je kast hebt hangen.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Leuke funktie's, zal ook wel prijzig zijn.TrueControl control panel installs in 5.25" drive bay and still supports a 3.5" drive. Adjust voltage outputs and minimum fan speed from the front of your case.
User-adjustable, individual dedicated circuits for main +3.3V, +5V, and +12V outputs.
Dedicated output circuitry for each voltage output, overcomes the limitations of combined output of traditional design. Get all the power you need when you need it most.
[ Voor 3% gewijzigd door Dax op 01-05-2003 20:20 ]
Verwijderd
Misschien dat ze in Nederland wel te krijgen zijn ja. Als je geluk hebt zelfs bij je plaatselijke electronicaboer.
Dan maar flink sparen en wachten tot ie hier te krijgen is..
Ik denk ook dat als je het oppevlak goed reinigt (wasbenzine ofso) en dan spuit met goede verf, die goed hecht aan kunstof. Dat de verf dan prima blijft zitten.kevinp schreef op 01 May 2003 @ 16:31:
echt goede verf houd overal waar je het ziet. het maakt toch niets uit als je allees wat erin zit gewoon wit is je ziet toch alleen het zwarte.
Verwijderd
Jij bedoelt vast www.xxlcases.nl.Gr0wLiThE schreef op 01 mei 2003 @ 22:52:
ik vind persoonlijk die verlichte molexconnectoren vetterDie zijn trouwens ook verkrijgbaar als splitsing bij www.xxlcases.com
En bovendien hoef je niet echt in de kleine hoekjes te komen omdat je die niet ziet, en genoeg verf te koop die hecht op kunststof.
Veel succes!!!
juist, en cool zijn ze idd

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik vind die burnig powerplugs zoals ze genoemd worden niet zoheel bijzonder, en ik zou ze nooit kant en klaar kopen maar lekker zelf gaan klussen
Verwijderd

(of zegmaar zelfs connectors die er enigsins op lijken)
Ik heb er ook aan gedacht om de witte plugjes die ik nu heb te modden, maar het is toch wel erg klein allemaal..An00bis schreef op 02 mei 2003 @ 10:21:
offtopic:
Ik vind die burnig powerplugs zoals ze genoemd worden niet zoheel bijzonder, en ik zou ze nooit kant en klaar kopen maar lekker zelf gaan klussen
Verwijderd
how???An00bis schreef op 02 mei 2003 @ 10:21:
offtopic:
Verwijderd
het stond dus al 2 posts boven die van jouwSuperKevin schreef op 02 mei 2003 @ 13:03:
[...]
Zelf maken kan natuurlijk ook: Metku Mods website
Ze zijn idd erg geil![]()
![]()
Vrij prijzig, maar is ook wel erg mooi ja.Antec TRUECONTROL Platinum 550 $189.95
TRUECONTROL
Misschien zijn ze wel te verkrijgen via de Antec importeur in Nederland of bij een andere (Nederlandse) pc-zaak die Antec spullen levert.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
kan ook,Juup schreef op 01 mei 2003 @ 20:09:
Wow dat is ECHT een mooie voeding.
Ze zouden hem nog een stapje beter kunne maken als je sommige kabels kon afkoppelen bij de voeding zodat je kabels die je niet gebruikt ook niet in je kast hebt hangen.
het enige probleem is dat je ze moeilijk meer er in kan krijgen ;-) (knip optie)
ook kun je bij je electroboer een molex vrouwtje en een molez mannetje kopen daarmee kun je leuke dingen doen met jouw idee
Geen moeite mee eerlijk gezegd. Heb mijn enermaxje voorzien van rode ledjes en het ziet er best mooi uit.Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 16:37:
[...]
Deze heb ik ooit geprobeerd maar mijn ledje bleef niet lang branden
(zoals beloofd:)

- klik -
[ Voor 25% gewijzigd door Twan V op 03-05-2003 22:53 . Reden: Daar is de foto :P ]
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Die mod heb ik toevallig vorige week gedaanJuup schreef op 01 May 2003 @ 20:09:
Wow dat is ECHT een mooie voeding.
Ik heb de kabels ongeveer 5 cm van de voeding vandaan afgeknipt en toen stekkertjes er tussen gezet. Als je niet alle aansluitingen gebruikt ruimt het inderdaad best wel op in je kast
Maar als die TruePower 430 ook zwarte stekkers heeft is dat misschien ook iets om naar te kijken.. ik vind het echt super-voedingen (heb nu een Channel Well 380, is dezelfde voeding als de TruePower)
[ Voor 26% gewijzigd door Demo op 03-05-2003 21:21 . Reden: Effe een quoteje er bij gezet ]
Lian Li PC70 - i7 860 @ 3.8Ghz- P7P55D-E - Xonar D2X 7.1 - 1600Mhz C7D Dominators - Mugen2 - Sapphire HD6950 2Gb - Intel Postville 80Gb & Samsungs 500Gb Raid 0 - Samsung 24'' 2443BW - Logitech Z5500 5.1
Als je het plastic tussen de middelste 2 draden weg boort/slijpt, kan je er net een 3 mm ledje tussen proppen.Vaporized schreef op 04 mei 2003 @ 14:35:
die ledjes, waar maak je die dingen in dan, volgens mij is daar helemaal geen ruimte voor
Maar waar laat je het weerstandje dan?Demoniac schreef op 04 May 2003 @ 19:42:
[...]
Als je het plastic tussen de middelste 2 draden weg boort/slijpt, kan je er net een 3 mm ledje tussen proppen.
Kun je anders een close-up schieten?
Ik heb zelf niet die mod gedaan maar bij MetkuMods hebben ze er een how-to over gemaakt.Thunderman_303 schreef op 04 May 2003 @ 19:55:
[...]
Maar waar laat je het weerstandje dan?
Kun je anders een close-up schieten?

Het LEDje is enigzins bijgevijld zoals je ziet.
hangt ook weer van de LED af heVerwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 12:50:
hoeveel ohm is die weerstand? lijk me wel leuk om te doen
en of je hem op 5 of 12 volt gooit
dus is niet zo 1,2,3 te zeggen
[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 05-05-2003 13:20 ]
Dit topic is gesloten.