Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb echt een gigantisch probleem.Als ik mijn nokia 3410 aanzet gaat hij eerst bij het netwerk O2 aanmelden vervolgens verdwijnen de streepjes van de batterij en het netwerk en dan gaat de gsm uit en weer uit zichzelf aan en dat blijft zich maar herhalen.Weet iemand wat er aan de hand is met dit gekke ding of wat ik moet doen.Ik heb hem nieuw gekocht vorig jaar september.

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-02 22:35

SpeedBart

Futurama 0wnage

Gewoon ff mee terug naar nokia service point of opsturen naar O2. Die moeten em kosteloos voor je maken aangezien hij nog geen half jaar oud is.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat wil ik ook wel doen alleen als ze merken dat ik dat ding zelf geunlocked heb dat stellen ze volgens mij niet echt op prijs.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Tsja, voor kapotte telefoons moet je gewoon contact op nemen met de leverancier cq een servicepoint. En wat betreft het unlocken; je had toen na moeten denken over wat het voor jou betekent om je garantie kwijt te raken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.