Toon posts:

[JS] <a>DEZE WAARDE</a> opvragen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

ik ben bezig met een WYSIWYG editor ... hijs al heel ver.. maar ik wil graag een extra optie maken.. namelijk dat als je een link selecteerd je de DISPLAY TEXT oid van de link kan zien.. <a href="">DISPLAY TEXT</a>..

Ik vraag al mijn link gegevens zo op:

link.href
link.target
link.className

maar ik zou echt niet weten hoe ik nu die DISPLAY TEXT opvraag.. hoe heet dat stukje van het A element?? Op W3c konden ze me dat niet vertellen..

JavaScript:
1
var link = document.selection.createRange();

Iemand enige idee (ik weet ook niet waar ik op moet zoeken, heb wel gezocht maar kon natuurlijk niets vinden omdat ik niet weet hoe het heet )

Alvast bedankt...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

link.innerHTML
link.innerText
link.childNode
:?

[ Voor 20% gewijzigd door André op 01-05-2003 16:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op 01 mei 2003 @ 16:04:
link.innerHTML
link.innerText
link.childNode
:?
Tx.. dat was hem.. ik had die al geprobeerd.. maar toen had ik die T niet met hoofdletter.. |:( tx man

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

`t Lijkt wel alsof iedereen een SQYWF editor gaat maken
Is dat in ofzo?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Inderdaad, zie steeds meer topics die daar over gaan..

Ik ben er zelf niet mee bezig, maar ik denk dat het wel heel leerzaam is om zoiets te maken.

Verwijderd

Topicstarter
mwaa.. ik heb dat ding al heel lang.. maar hij was best brak.. ben hem nu aan het rewrite..

Verwijderd

het is ook geen property van de a, maar de nodeValue van de textnode binnen de a (text is ook een node) volgens het dom zou het dus link.firstChild.nodeValue worden.

.innerText is naar mijn weten ie only

edit: voor je attributren is link.getAttribute('href') ook netter trouwens, maar daar kan ik niet echt moeilijk over doen hoor ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 20:06 ]

Pagina: 1