Hallo allemaal,
Zojuist heb ik Windows NT4 geïnstalleerd, met de bedoeling de image hiervan op meerdere systemen te plaatsen. Het moge duidelijk zijn dat een foutloos systeem een vereiste is, en daarom ben ik ook flink aan het testen geweest.
Ik heb echter één probleem welke ik niet kan oplossen;
Wanneer de eigenschappen van Deze computer opgevraagd worden, verschijnt de volgende melding;
"Er heeft zich een toepassingsfout voorgedaan en er wordt een foutenlogboek voor toepassigen gegenereerd.
explorer.exe
Uitzondering: schending van toegang (0xc0000005), Adres: 0x77a72e78"
Dit gebeurd ongeacht welke gebruiker is aangemeld. Zelfs bij de beheerder / administrator... Ik dacht daarom aan een conflict met de Novell Client software, maar een softwarematig / (hardwarematig niet) indentiek systeem geeft de fout niet.
Hieronder een lijstje met de specificaties:
hardware;
p2 350 MHz
64MB RAM
ATI Rage II
Intel Pro 100
software;
WinNT4, incl. SP6
IE 5.5 SP2
Office '97
Novell Client 4.83 SP2
Citrix ICA Web Client
In ieder geval bedankt voor het lezen en misschien voor de hulp
Zojuist heb ik Windows NT4 geïnstalleerd, met de bedoeling de image hiervan op meerdere systemen te plaatsen. Het moge duidelijk zijn dat een foutloos systeem een vereiste is, en daarom ben ik ook flink aan het testen geweest.
Ik heb echter één probleem welke ik niet kan oplossen;
Wanneer de eigenschappen van Deze computer opgevraagd worden, verschijnt de volgende melding;
"Er heeft zich een toepassingsfout voorgedaan en er wordt een foutenlogboek voor toepassigen gegenereerd.
explorer.exe
Uitzondering: schending van toegang (0xc0000005), Adres: 0x77a72e78"
Dit gebeurd ongeacht welke gebruiker is aangemeld. Zelfs bij de beheerder / administrator... Ik dacht daarom aan een conflict met de Novell Client software, maar een softwarematig / (hardwarematig niet) indentiek systeem geeft de fout niet.
Hieronder een lijstje met de specificaties:
hardware;
p2 350 MHz
64MB RAM
ATI Rage II
Intel Pro 100
software;
WinNT4, incl. SP6
IE 5.5 SP2
Office '97
Novell Client 4.83 SP2
Citrix ICA Web Client