Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Paar korte FAQ vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

Topicstarter
Hoi, ik probeer het toch maar dit topic want misschien heeft iemand de antwoorden waar ik anders een jaar op aan het zoeken ben met Google.

(stond niet in de faq, ik denk dat meerder mensen dit wel willen weten)
- Hoeveel CCD hebben standaard ledjes die in je kast zitten?
- Wat zijn de gangbare (standaard?) groottes van ledjes? HDD/Mobo etc?
- 3,5" / 5,25" verven, moet er dan ook eerst geschuurd worden aangezien er op de meeste van deze dingen geen verf zit toch?

[ Voor 10% gewijzigd door xces op 01-05-2003 14:44 ]

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 15:24

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Xces schreef op 01 May 2003 @ 14:28:
- Hoeveel CCD hebben standaard ledjes die in je kast zitten?
Dat ligt geheel aan de led die je gebruikt. Tussen Diffuse leds en Ultra-bright leds zit een heel groot verschil. Elke kastenbouwer zal andere ledjes gebruiken, dus ook het aantal CCD zal verschillen. Ook verschilt het aantal CCD per kleur [de ene kleur levert effectief meer CCD dan de ander op een gelijk voltage]
Je kan eens kijken op bijvoorbeeld de site van Conrad naar standaard ledjes [de goedkoopste]. Dat geeft denk ik wel een aardig correct beeld van de gemiddelde led
- Wat zijn de gangbare (standaard?) groottes van ledjes? HDD/Mobo etc?
Meestal word 3mm gebruikt.
Als je het zeker wilt weten kun je je ledjes gewoon even nameten met een centimeter oid :)
- 3,5" / 5,25" verven, moet er dan ook eerst geschuurd worden aangezien er op de meeste van deze dingen geen verf zit toch?
Dat ligt aan de verf die je gebuikt, maar schuren word vaak wel aangeraden. [deze vraag heb ik al vaker zien langskomen, dus je zou even de search kunnen gebruiken, het staat zeker ergens op GoT :)]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

Topicstarter
Hmm ok bedankt, ik heb op aanraden van een topic wat ik via de search gevonden had (na creatief met zoektermen te gooien) een 9 tal blauwe 3mm leds gekocht bij de Conrad, waarom 9?

1- Toetsenbord [numlock]
2- Toetsenbord [capslock]
3- Toetsenbord [scrolllock]
4- HDD
5- Power
6- NIC led
7- CD-Rom
8- Plexwriter
9- Floppy

Misschien dat ik ook mijn muis ga modden met een blue optical ledje maar daarvoor moet ik eerst eens even gaan googlen ;)

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

Zit er dan geen dual-led in je Plextor? Of wordt dat blauw-blauw :?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Antwoord is wel gegeven, meten is weten en zoeken is fijn :)

Dit topic is gesloten.