Toon posts:

GroupWise onder XP: winntwms.exe werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat deze vraag al meerdere keren gesteld is en ik heb de volgende topic's gelezen over mijn probleem:
Groupwise onder Win2000
GroupWise 5.5 onder XP werkt niet
GroupWise 5.5 onder XP
[XP] Foutmelding GroupWise (Novell)
Maar met deze gegevens kom ik op het moment niet verder.

We hebben hier GroupWise 5.5 en die moest geïnstalleerd worden op een XP pc (voor t eerst). Je krijgt dan de melding dat eerst Windows Messaging System geïnstalleerd moet worden. Ik werd doorverwezen naar de Novell site voor winntwms.exe. Goed deze dus gebruikt en daarna weer geprobeerd om Groupwise te installeren. Maar deze geeft aan dat het berichtensysteem niet volledig is. Dus dat met winntwms is niet helemaal goed gegaan lijkt mij.
Nou las ik in 1 van de topic's dat er 2 bestanden uit winntwms moeten komen:
"Als je het bestand winntwms.exe start en unpackt krijg je twee files. Je moet dus ook het bestand ntwms.exe dubbelklikken."
Maar ik kan ntwms.exe niet vinden. Doe ik iets verkeerd? :?

Kan iemand mij verder helpen?

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Denk dat het verkeerd staat en dat ze winntwms.exe bedoelen.
Eerder in de zin hebben ze het erover dat als je winntwms.exe start (dubbelklikt) er 2 andere bestanden onstaan (unpackt).

[ Voor 3% gewijzigd door Mystery op 01-05-2003 14:53 ]

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
Ja en met dat unpacken moeten de bestanden ntwms.exe en winntwms.txt uit winntwmn.exe komen. Maar die 2 krijg ik dus niet. Ik kan ze nergens op de computer vinden. En volgens Novell moet ntwms.exe geïnstalleerd zijn voordat GroupWise wordt geïnstalleerd: zie support site van Novell
Maarja zonder dat bestand begin ik blijkbaar niks.. ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ah ik heb het! Ik probeerde winntwms.exe uit op de XP pc, maar daar pakte hij niks uit. Ik heb toen op een windows 95 pc winntwms.exe uitgepakt en daar kwamen wel de 2 bestanden uit. Toen heb ik die bestanden gekopieerd naar de XP pc en daar heb ik ntwms.exe laten draaien. Daarna heb ik GroupWise geïnstalleerd. En nu doet hij t!

Ik kreeg daarna nog een klein probleempje: iedere keer als ik opnieuw opstarte of me aanmelde dan kreeg ik het schermpje van GroupWise dat je winntwms.exe eerst moet installeren voordat je GroupWise installeerd. Maar dan moet je simpel klikken op: dit bericht niet meer weergeven. :)