Toon posts:

online drugs verkopen (super spel)

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

misschien is ie al langs gekomen per mail, maar ik wilde deze toch even kwijt, gewoon omdat het concept erg gaaf is.

http://www.drugsdealer.tk

meld je aan, en zorg dat je zoveel mogelijk mensen aanmeld. en win op die manier een gratis domein naam. (je moet eind mei bovenaan staan)

succes iedereen

Verwijderd

mjah... :?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hoezo spam om meer punten te halen :X
Dat je ons op de hoogte wilt brengen van het spel is goed, maar het spammen van een affiliate link is niet erg liev :X

Er zweven de laatste tijd heel erg veel van dit soort wazige spellen rond online, waarbij het enige doel is om klicks te halen. Op IRC word je er ook al mee doodgespamt. Ik vind dit soort spellen persoonlijk ERG vervelend :o

Edit:
Gewoon niet meer reageren, dan zakt deze vanzelf naar beneden en komt er een modje langs om hem op slot te gooien

[ Voor 58% gewijzigd door StarLite op 01-05-2003 14:52 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
ach tja tis volgens de regels he dan mag het, anywayz, je komt zowieso op de homepage terecht dus echt spam vind ik het niet, en het is gewoon een vet cewl spel, winnen doe ik toch niet maar een leuk ranking is altijd fijn :-)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 14:14:
ach tja tis volgens de regels he dan mag het, anywayz, je komt zowieso op de homepage terecht dus echt spam vind ik het niet, en het is gewoon een vet cewl spel, winnen doe ik toch niet maar een leuk ranking is altijd fijn :-)
Een link naar een hoofdpagina posten is niet erg, maar als ik op jouw link klik krijg ik de melding dat ik jouw zojuist punten heb opgeleverd. Dit valt dus onder spam.

uit de FAQ
Spam.

Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:
Dienst(verlening).
Websites en sitechecks
Evenementen.
Wervingsacties van welke aard dan ook.
Referrals in URL's opnemen.
Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.
Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.

Als je iets graag wilt delen met ons, vul dan het homepage-veld in je profile in. Het plaatsen van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet. Een linkje mag je best plaatsen in een reactie, maar doe dat niet bij het minste of geringste. Dat is namelijk bloedje irritant.
Voor sitechecks kun je hier terecht.
Voor wervingsacties kun je terecht op de daartoe speciaal gemaakte sites.
Voor enquetes kun je het beste de HGA van de betreffende hoofdgroep van te voren om zijn mening vragen.
Denk je nu echt iets interessants te hebben kun je het beste even een moderator aanschieten of een topic in Lieve Adjes openen.
Op zich niet erg dat je info over dit spel post, maar ik heb het gevoel dat je dit puur en alleen post om meer punten te halen en dat is dus niet gewenst hier.

Ik heb net even gekeken, maar het *enige* doel is dus om mensen op je linkje te laten kliken en verder niks? Of zit er nog een ander spelelement achter?

[ Voor 17% gewijzigd door StarLite op 01-05-2003 14:26 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Dit is de gewoon een kutmanier door een .tk domein naar je eigen profiel te wijzen, en zo meer punten (of hoe de fuck dat maar in dat spelletje heet) te winnen. Ik word er schijtziek van, je komt ze overal tegen, IRC, mail, etc.

Mochten mensen echt serieus willen kijken wat het is, dit is de echte link: http://www.drugsdealer.nl/

Ow, ennuh:
Spelregels -Ga niet lukraak posten op forums dat ze op jouw link moeten klikken. Dit valt namelijk onder SPAM.
Wij, van het spel DrugsDealer, zijn niet aansprakelijk voor SPAM in forums, bulletinboards, etc. Ook deze gebruikers kunnen overnieuw beginnen als dit bekend is.
Ik heb maar even een mailtje naar de admins gestuurd van het spelletje, wel zo eerlijk niet? ;)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:52
NG schreef op 01 mei 2003 @ 14:27:
Dit is de gewoon een kutmanier door een .tk domein naar je eigen profiel te wijzen, en zo meer punten (of hoe de fuck dat maar in dat spelletje heet) te winnen. Ik word er schijtziek van, je komt ze overal tegen, IRC, mail, etc.

Mochten mensen echt serieus willen kijken wat het is, dit is de echte link: http://www.drugsdealer.nl/

Ow, ennuh:

[...]

Ik heb maar even een mailtje naar de admins gestuurd van het spelletje, wel zo eerlijk niet? ;)
Daar ben ik het HELEMAAL mee eens. Gadver. :r
Maar je hoeft niet te mailen naar een admin hoor, dat doe je in SEM. :>
En daar had ik een tijdje geleden een melden in gepost...

NIET op die link klikken dus!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

SandeR schreef op 01 May 2003 @ 14:30:
[...]

Daar ben ik het HELEMAAL mee eens. Gadver. :r
Maar je hoeft niet te mailen naar een admin hoor, dat doe je in SEM. :>
En daar had ik een tijdje geleden een melden in gepost...

NIET op die link klikken dus!
Ik heb naar een admin van drugsdealer.nl gemailed, niet een admin van GoT hoor ;)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:52
NG schreef op 01 May 2003 @ 14:31:
[...]

Ik heb naar een admin van drugsdealer.nl gemailed, niet een admin van GoT hoor ;)
Ah ok :P

Na ja, dit topic zal hopelijk asap worden gesloten, dus maar ophouden met reageren indien je dit nix vindt. :/

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zonet kreeg ik ook al een url van iemand van zo'n drugsdealer adres, omdat die winnen wou van een paar vriende. Niet gedaan, stom spelletje

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 14:14:
Ik zou de regels dan nog maar eens een keer lezen!! Het is juist niet toegestaan volgens de regels(ook niet volgens de regels van het GoT BTW). Hopelijk worden die zakken geld van je account afgehaald!!

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Opzouten, we doen niet aan zulke lame link grapjes :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.